2013. december 13., péntek

12.rész

Hey Girls :D

Először is nagyon de nagyon sajnáljuk , hogy késtünk ennyit . Mostanában kevesebb időnk van de igyekszünk . A rész , hát nem ez lett a legjobb . Volt már jobb is , rövid is lett és nem túl esemény dús . De kárpótlásul holnap kaptok egy kis meglepit ;)♥

12.fejezet


~Brook~
Miután Daisy kijött a színpadra megböktem a könyökömmel Harry-t , nem bírtam ki ,hogy ne csesztessem egy kicsit . -Édesem van nálad elég pénz ? -mosolyogtam rá , a kis huncut vigyorommal. -Szerinted? Még kölcsön is kértem ,bazdmeg. -Jól van már , csak kíváncsi voltam , hogy izgulsz-e .-”persze persze kíváncsi”- Talán enyém lesz Daisy. Sok pénz van ám nálam - húztam továbbra is .Ahogy észre vettem sikerült is ,egy null nekem . -Medison kussolsz.- közölte velem,majd feltette a kezét 50 dollárnál. -Kedves licitálóink , úgy tűnik még valaki szeretné , hogy szavazzanak rá. Köszöntség a színpadon Carát ugyanabból az osztályból-mondta a bemondó tanár. 
A kis liba feltopogott a színpadra , majd hozta a sajátos formáját... -Hello mindenki, én vagyok Cara, a legszebb a legokosabb a legcsinosabb és a-a.... - szólt az „el lopott „mikrofonba . Ugyanis ez az őrült nő személy csak úgy kikapta a tanár kezéből. -Cara ,add vissza-szólt rá a tanár-Nos ha már úgy is megkaptam a mikrofont -”nézett szúrósan Carára”- akkor folytassuk is. Életem legizgalmasabb 10 percét éltem át a fiúk majd megőrülnek , a két lányért, kb 300$-nál tartunk. Harry és már csak pársrác versenyzik. Hazz most küzdött eddig a legjobban . Belül örültem neki , mert szerintem kezdett már megváltozni , de mit tudhatok én , hisz én csak 1 hónapja ismerem kb. Harry erősen bámult egy másik srácot a túloldalon ,biztos Daisy miatt ilyen a 2 srác. Gondolom a rivalizálás miatt Harry egyre idegesebb volt …
Közbe kaptam egy SMS-t. Louis írt , meg kért hogy találkozzunk a folyosón. Szóltam Haryy-nek , hogy elmegyek wc-re , de ő nem is foglalkozott velem... -Szóval Brook alá kéne írnod ezt- nyújtott felém Louis egy papírt . -Mi ez ? -néztem rá értetlenül. -Hát ezzel biztosítod , hogy a tiéd vagyok 6 órán keresztül meg ilyenek, szóvak csak írd alá és fizesd ki a pénzt , légyszíves , mert fáradt vagyok.-próbált szépen megkérni Louis. -Szóval téged csak a pénzem érdekel ? - mondtam neki kicsit játszadozva. -Édesem , ha nem fejezed be és nem veszel meg akkor másé leszek mára és az rossz lesz neked – mosolyogva mondta , majd megsimította a vállam.Kicsit meglepődtem mikor ezt mondta , és mikor hozzám ért a szívem majd kiugrott a helyéről. -Oké-miután aláírtuk mindketten a papírt oda adtam az egyik tanárnak majd leültünk a teremben az utolsó sorba. A verseny még mindig tartott Daisy ért. Carát már rég le tessékelték , mert nem ért csak 200$-át. -Gyerünk emberek !! Daisy Maddox még mindig nem kelt el.- kiabált a tanár a mikrofonba. 
Én mint új lány a suliba nem is vettem észre , hogy D-ért mennyi fiú versenyzik és Harry mennyit küzd érte .A nagy eszmecserém közbe , csak azt éreztem , hogy valaki rádőlt a vállamra. A haja a birizgálta az arcomat . Louis a vállamra feküdt , hirtelen elkezdett dobogni a szívem , nem tudtam mit csináljak...”Csak nem maradhatunk így , talán meg kéne kénem ...” Kezdtem volna beszélni , mikor Louis megfogta a kezemet .
- Ne! 
A nagy izgulásom közbe észre sem vettem hogy D-t megnyerte Harry . Az a gyerek akit Hazz eléggé keményen bámult felállt és elkezdett Harry felé menni.A srác neki ment a haveromnak de semmi komoly nem történt . Közbe Cara kiverte a hisztit , és kiabálni kezdett , gondolom nem tetszett neki a helyzet.Cara arca egyre vörösebb és vörösebb lett majd sírva fakadt. Azzal a sráccal távozott aki neki ment Hazznak. Egész végig azon töprengtem , hogy hol van Clara és Niall , azt tudom , hogy mindig együtt vannak de most akkor merre és hol és mit csinálnak . Nem tudok egyszerre mindenkire figyelni .Mikor megtaláltuk egymást , jót nevettünk ezen az egészen . És ami még utána jött , hát az nem volt semmi . Sajnáltam Niallt. Daisy felajánlotta , hogy haza visz de inkább Louisval mentem mivel ,közbe elaludt a vállamon nem nagyon akartam felébreszteni. Végül de muszáj volt , mert én nem tudom betenni a kocsiba.Nagy nehezen felébresztettem , majd mondtam neki ,hogy elmegyünk hozzám. Az utat szinte végig aludta. Mielőtt bementünk volna a házba felvilágosítottam aput , hogy mi fog történni.Elsőnek nem nagyon akart beleegyezni hogy Louis ott egyen nálunk, de végül megengedte mivel "fizettem" érte. Bementünk a házba mind a ketten , leültettem Louis-t majd bezárkóztam Meg kínáltam egy kis kávéval és muffinal . A bejárónőnk épp vásárolni van szóval nem zavarhat minket.Már kb 1 órája beszélgettünk mikor hazaért. Sara. Louis rögtön felpattant
-Jó estét a nevem Louis Brooknak a-a..
-Sara ő a … -próbáltam kimagyarázni vagy kitalálni valamit , de nem jutott semmi se az eszembe , még én sem tudom mi van köztünk .Többek vagyunk, mint barátok, de kevesebb, mint egy pár.
-2 hét múlva esemény -közölte velem Sara és fapofát vágott ,de a szemében látszott a szomorúság...
-Tessék ? De nem lehet ? A szemeim könnybe lábadtak a gyomrom görcsbe rándult és a lábaim elkezdtek remegni .- Nem akarom , hogy az az érzés megint vissza térjen-suttogtam ,majd lerogytam a földre. Louis rögtön felsegített , de nem értette , hogy mi az az esemény hisz ő semmit sem tud rólam vagy a családomról.Míg nekem majd meg szakad a szívem,ha rá gondolok .Mindannyiunknak vannak történetei, amiket sosem fogunk elmesélni.De mindig azt mondogattam magamnak : Ne nézz vissza! Nem arra mész.
-Édesem , ne sírj – jött oda Sara , majd megkérte Louis-t , hogy kísérjen a kanapéhoz.Sara Louis felé fordult majd elkezdte a mondandóját – Most egy nagyon . De nagyon fontos történetet fogok elmondani a Medison család életéből ,szóval kérlek nagyon szépen tartsd titokban... ez nekünk nagyon... sokat jelent , Brook azért ilyen zaklatott ha meghallja az esemény szót , mert...

~Louis~
Miután Sara elmondta a mondandóját lesokkoltam , sose gondoltam volna , hogy ilyen történhet Brook-kal vagy magával a családjával. 2 óra alatt sikerült csak megnyugtatni Brook-ot annyira sírt.Mindenkinek szüksége van valakire néha. A bejárónő meg kért , hogy kísérjem fel a szobájába a „főnökömet”. Most olyan törékenynek látszott az a lány aki múltkor le smárolt vagy aki mindig beszól . Néhány ember azt hiszi, hogy erősnek lenni, sosem jár fájdalommal. Valójában, a legerősebb emberek azok, akik érzik, megértik és elfogadják azt.Nem bírtam ki , hogy nem mondjak valami olyat amit nem kellett volna. Az én nagymamám is ebben halt meg . Nagyon sajnáltam , de akkor még csak 3 éves voltam szóval nem fogtam fel semmit se. Brook rám nézett majd leült mellém az ágyra és a fejét az ölembe rakta. Simogattam a haját , hogy jobban érezze magát. Azt mondták, meg kell nevettetnem, hogy belém szeressen. De mindig, mikor nevetett, én voltam az az egy, aki szerelembe esett.Nem tudom mit művel velem ez a lány de néha csodákra képes .....

1 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Igazándiból megölted a kultúrált oldalam:DDDNeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    hallod nyáron hazautazok és agyonverlek hogy hagyhattad itt abba??Mi az egy betegség??MI??Bele lehet halni??wtf??????Agyon verlek:DD
    Hamarköviiiiiiit
    xxx Claire

    VálaszTörlés