2013. november 28., csütörtök

11.fejezet

Hey kedves olvasóink ♥
Itt lenne az új rész :3 Kicsit lehet kacifántos lesz , de most kezdődnek a bonyodalmak igazán ;) Köszönjük a komikat a pipákat és a +1 feliratkozót , nagyon boldogok voltunk :D 
Utólag is bocsi a késésért , de nem volt mostanság sok időnk az írásra :/ 
Ha még valaki nem látta volna még a blog előzetesét itt meg tudja nézni :D 
Na nem is húzom tovább a szót , jó olvasást ♥
És ha már itt jártál hagyj nyomot is ;)
Brigi,Betti,Vikk
*Clara*


Csak rohantam és rohantam. Semmi pénzért nem akartam megállni. Nem tudom mi volt az az érzés ami rám tört ,de teljesen kétségbe estem. Nagyon féltem és minden porcikám fájt. A fiúk is rohantak utánam, mert ők sem értették hogy valójában mi ütött belém .
-Clara állj meg! Hova a francba futsz?-egyre többször  hallottam csak ezt, de nem törődtem vele. Azon kaptam magam hogy valahonnan hangokat hallok. Óvatos halk léptekkel mentem tovább
-Clara mi a szar volt ez?-kérdezte Zayn , lihegve mire utol értek. 
-Shh! Hallgass! Ne dumálj!-parancsoltam suttogva.-Ti is halljátok?-mondtam félve.
-Áááá, segítség-hallatszódott nem olyan messziről
-Daisy-kiáltottam fel, kétségbe esetten . 
Mindenki elkezdett futni. Egy elhagyatott épülethez értünk, ahol egy srác Daisyvel erőszakoskodott. Szegény lány csak sírt és próbált ellen állni. Messziről még nem láttam hogy ki is lehet a tettes mégis rettegtem tőle. Bele se mertem gondolni mi lenne ha velem történne. Amint oda értünk a fiúk oda rohantak, én is menni akartam de nem engedték. Zayn és Harry ellökték a csávót, Niall és Liam pedig Daisyhez rohantak,aki azonban elájult. Szörnyű volt látni azt hogy hogyan zuhan a földre. Most már én sem bírtam tovább és odarohantam. Harry közben neki esett a fiúnak. Elkezdte ütni és csak ütötte ütötte.Senkire sem figyelt , mintha megszűnt volna a világ körülötte . Félelmetes  volt .
-Harry elég, ki fogod nyírni, nem éri meg- mondta Zayn miközben próbálta valahogy leszedni azt a lelkileg összetört fiút arról a vadbaromról. Harry felkelt , egyből kikapta Liam kezei közül Daisyt ,és megláttam az arcát a csávónak. Csupa vér volt. Az orra eltört, a szeme bedagadt, az ínye vérzett. Borzasztó volt a látvány. Azonban egy cseppet sem sajnáltam. Ránéztem és undorodtam a látványtól. A srác kinyitotta szemét és mintha mosolyra húzódott volna a szája. Olyan volt mintha az a szar alak büszke lenne az undorító tettére, arra hogy majdnem sikerült megerőszakolnia  valakit. Bűzlött messziről a pia szagtól az az állat. Mérgemet nem tudtam kezelni és belerúgtam az ágyékába,majd pedig leköptem. 
-Hova vigyük? Így nem mehet haza-mondta Liam.
-Nálam nem tud, ott vannak tesóm barátnői és én is a kanapén alszok-jelentette ki Zayn.
-Azt hiszem nem lenne jó ötlet ha nálam lenne-mondta Harry még mindig idegesen.
-Majd én-suttogtam.
-Mi? Biztos vagy benne csajszi?-érdeklődött Liam.
-Igen biztos.
-Jól van akkor segítek haza vinni-ajánlotta fel Niall. 
Vissza sétáltunk a kocsihoz. Harry nem nagyon tágított Daisy mellől .Mindenki aggódva figyelte őket .Mikor a kocsihoz értünk , kérdés nélkül pattant be az eszméletlen csajjal a kezébe a hátsó ülésre .Egész úton senki nem szólt semmit. Folyton csak a véres pofája járt a fejemben annak a szarházinak. Láttam, hogy milyen ideges mind a két srác a kocsiba. Niall egész úton a kormányt szorongatta. Amikor haza érkeztünk kivették a kocsiból és bevitték a szobámba szegény lányt. Levettem a cipőjét, szépen betakargattam és becsuktam az ajtót. Lementem a konyhába ahol az ír srác egy bögre forró csokival várt, gondolom Hazza haza ment. Elvettem az enyémet és megköszöntem. De nem tudtam beleinni. Csak bámultam az itókát magam előtt. Az események sorra lejátszódtak előttem újra és újra. Féltem. A kezem remegni kezdett és elejtettem a poharat. 
-Ááááá. A francba-ordítottam. 
-Clara nyugodj meg!-kiabálta a fiú aki szemben állt velem.
-De nem tudok Niall nem megy! Ez az egész az én hibám, miattam történt mindez-elkezdtem sírni és szörnyen fájt az igazság. Csupán egy gondolat járkált a fejemben: Minden a te hibád Clara.....Minden a te hibád Clara. 
-Ne légy már hülye. Ennek egyáltalán nem te vagy az okozója. Te nem tehetsz semmiről-nyugtatgatott Horan, majd pedig odajött hozzám és megölelt. 
-Örülök, hogy itt vagy-súgtam a fülébe. 
-Èn is, és nézd azt az oldalát hogy milyen jól indult az este-mondta miközben elkezdte mozgatni a csípőjét. De az valami borzalmas volt. Rám jött az 5 perc és úgy nevettem mint egy hiéna. Nagyon jól esett most az a kis nevetés és ölelés. Hisz ezek mindig jól jönnek, mindig megnyugvást és örömöt találunk benne, sok mindenre mondhatjuk az életben hogy felesleges de ez a kettő sosem. Niall nem sokkal később hazament. Én össze takarítottam magam után, majd pedig fölmentem lezuhanyozni. Nem akartam azokra a képsorokra gondolni de még sem tudtam magam kontrollálni. Percenként elhúztam a zuhany függönyt hogy megnézzem nincs-e senki a fürdőben. Amint végeztem bementem anyuék szobájába és ott aludtam mivel a szüleim egy üzleti út miatt nem voltak otthon.
Reggel korán felkeltem és készítettem reggelit magamnak és Daisynek. Jó nagy adagot csináltam mert tudtam hogy a csaj biztos farkas éhes lesz. A reggeli mellé írtam egy levelet, amiben beszámoltam neki a tegnap történtekről és arról hogy mennyire sajnálok mindent. Azt is szóvá tettem az írásban hogy reggel én kint leszek az udvaron, valószínűleg könyvet olvasva, így nem kell velem találkoznia és nyugodtan elmehet bármilyen szó nélkül, ugyanis nem akartam több veszekedést. Megemlítettem azt is benne hogy tudom hogy minden az én hibám és hogy nem várom hogy megbocsásson nekem. Felvittem a kis üzenetem a reggelit és kimentem olvasni. Nagyon bele voltam mélyülve a regénybe így nem is nagyon figyeltem a külvilágra. Amikor azonban olyan részhez értem ahol a barátságról volt szó nem bírtam tovább és ledobtam a könyvet. Rozy aki épp kint volt velem kapott az alkalmon és felugrott az ölembe. Neki is kiöntöttem a szívem. Amikor azt a mondatod fejeztem be hogy mindenért én vagyok a felelős, Rozy leugrott az ölemből és elindult valamerre. Még megfordulni sem tudtam amikor valaki megszólalt. 
-Nem te vagy a hibás Clara, mindent sajnálok-egy lány, egy lány állt előttem, egy olyan személy akiről nem hittem volna hogy valaha hozzám szól. 
-Daisy. Mit csinálsz te itt? 

-Nézd mindent sajnálok, tudom,makacs vagyok , önfejű és néha kibírhatatlan meg minden de szeretlek és ez örökké így lesz. Nekem szükségem van a barátságunkra-jelentette ki miközben könnyeivel küszködött. Odarohantam hozzá és megöleltem. Mindketten niagarásat játszottunk és bőgtünk mint az oviban mikor nem akartunk aludni. Mindent megbeszéltünk egytől egyig és lezártuk a múltat. Igaz volt amit nem értettünk. Nem tudtuk hogy még is mi lett a leveleinkkel. De nem háborgattuk tovább a dolgokat. Én pedig roppantul örültem hogy visszakaptam a régi barátom.

~Brook~

A tegnap esti buli nagyon veszélyes volt . A fél banda részeg volt , majd a nagy veszekedés és az éjféli borzongás, szinte minden összejött.Bár Louis-t nem értettem ... Megkért hogy ne menjek velük megkeresni Daisyt . De miért ? Hisz én is a barátnője vagyok , nem ? Nem hagyhatnak ki semmiből sem.

~Másnap~

Reggel vagy 6x csörgött a telefonom szóval kénytelen voltam kikelni az ágyból.
Harry hívott , aztán egy sms-be megkért hogy menjek el hozzá. 10 perc kellet , hogy odaérjek , nagy utazásom közben eldöntöttem , hogy veszek D-nek csokit , mert tudom hogy él-hal érte...
-Hello, Hazz !!- majd bementem a házba . Leültem a kanapéra és vártam egy srácra .WTF ? Brook Medison semmilyen férfire nem vár !-gondoltam magamban .
-Szia Brook, kopogni luxus ???- jött ki Harry egy szál törölközőbe.
-De persze bocsi elfelejtettem , ne haragudj! -  kicsit pajzánkodva válaszoltam - De jó tested van Wow !!
- Na ezt most fejezd be! - mondta Harry , de előtte még megmutatta formás combját , hogy ne érezzek hiányt. 10 perccel később lejött csak úgy illatozott.
-Na akkor megyünk ? - kérdezte Harry .
- Hova ? -néztem rá értetlenül .
-Hát  Daisyhez – mondta kis maci mosollyal.
-Persze , miért nem ezzel kezdted – mosolyogtam rá vissza .

Útközben felhívtam Daisyt , de azt mondta nincs otthon és , hogy mennyünk a suliba , majd ott találkozunk.
-Jaj , hát el is felejtettem mondani Brook van asszem egy rossz hírem...
-Mi az ?– néztem kérdően Harry-re.
-Louis csókolózni fog egy másik lánnyal! -közölte velem Harry
-Tessék ? Ugye csak viccelsz velem ? - emeltem már fel a hangom.
-Nem , tudod ha azt akarod , hogy a tiéd legyen akkor hozz sok pénzt , hogy megvehesd ,mint ahogy én majd a hercegnőt-kacsintott.
-Nincs annyi pénz amennyiért megvehetnéd Daisyt. - mondtam neki visszavágásból-Ez mi is? Miről is van most szó ?Miért kell nekem pénz ?-értetlenkedtem, hisz új vagyok itt , nem tudhatok mindent.
-Szóval ez egy jótékonysági licitálás emberekre , be lehet nevezni vagy akár be is nevezhetnek. Minden osztályból 2 embernek muszáj menni-e ...- Harry folytatta a monológját -Zayn kicseszett Daisyvel .  Benevezte , mivel néha eléggé beoltja a drága -röhögött fel .
-És ki a másik ? Ugye nem én ?
-Neem , dehogyis 1 fiú egy lány , a másik Louis , szóval egy csomó csini lány fog rá vadászni , most már érted ? -nézett rám Harry és csak akkor vettem észre , hogy már 5 perce a suli parkolójában vagyunk.
-OMG... kell pénz !!!! Hívom aput!! -kezdtem kicsit ideges lenni.
-Aki megteheti...-mondta Harry , mintha más szinten lennénk.
-Shut up !!- majd bevágtam a kocsijának az ajtaját. Néhány perc múlva már bent is voltunk a ˇvadász területen.Apum csak 100$ adott . Remélem elég lesz.

~Este 7-8 körül~

-A következő versenyző.Louis Tomlinson !! Ez a fiatal ember imádja focit és persze a lányokat is. -itt szinte minden lány visított, még én is-Most épp nincs barátnője szóval , csajok akinek bejön ez a cuki fiú az licitáljon.
-Adok 10$-t!
-Én 21$-at – mindenki csak úgy kiabálta az összegét , Louis csak mosolygott , végig engem és a többieket csekkolta.
Adok 150$-t – kiabálta Harry. Körülöttünk ilyenkor mindenki röhögött , mert tudták ,hogy Hazz csak szívatja a lányokat. A végére már csak ketten maradtunk Cara-val . De persze én nyertem ki más !!!
-A következő gyönyörű hölgy nem más mint Daisy Maddox . Louis osztálytársa emberek ! Imád shoppingolni és bulizni. Szóval srácok ha bulizós csajt kerestek ő a megfelelő erre.



BOCSI !! de a vége holnap fog felkerülni hogy húzzam az agyatokat :DD

2 megjegyzés:

  1. Nagyooon jó lett.:) Mikor jön az új rész? *----*

    VálaszTörlés
  2. Shut up...XDDDDD okéé én itt két pont vesszőcske meghaltamXDDDDDDDDDDD
    Ááááááá....Úúúúúúú ki kapja a Hercegnőt...
    Okéé kezdek megenyhülni Claraval de még nem az igazi..:D
    NAaaa akkor HAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAR KÖVIT vagy kecske az ágyatokba drágáim:DDDDDDDDDD
    xxx Claire

    VálaszTörlés