2013. október 31., csütörtök

8.fejezet

8.fejezet
Drága olvasóim :D
1528 oldal megjelenítés .Azt hittem eldobom az agyam , pedig még igazán az elején vagyunk :)Most vettük be az új szerkesztőnket és előre tervezzük a részeket ;)Köszönjük a visszajelzéseket , jól estek , továbbra is ér feliratkozni , pipálni , komizni :D
Vikk
Louis
Még most sem hiszem el hogy a lányok bele mentek , ebbe a moziba .És még fogadtak is velünk , ohhh szerintem nem tudják miben keveredtek .Kíváncsi leszek meddig bírják , horror 3D-ben , most komolyan , néha még én is parázok ezektől a filmektől pasi létemre , és pont Daisy nézné végig ? Ugyan kérlek , a csaj egy póktól és képes sikítani , az első fél órát se fogja kibírni . Brook ,na ő talán betartja , de nem ismerem még annyira így nem tudok sok mindent róla , és tegnap este óta egy kicsit furcsán viselkedik velem , sajnos az este elejére még emlékszem és amikor beindult a buli onnan nem sok minden rémlik , egészen Miss Maddox akciójáig onnan újra megvan minden .Ez az a tipikus helyzet amikor valakivel történik valami te hirtelen kijózanodsz .
-Szerintetek kibírják a csajok ?- ugrándozott hátul Niall .
-A nyakamat teszem oda hogy valamelyik az első 20 perc után kiszalad , és remélem Daisy lesz az - mosolygott Harry .Örülök hogy lassan minden helyre rázódik . Újra azzal a dilis és imádni való csajjal lehetünk.
- Nem értem miért szívatod szegényt - ütötte vállon Liam . Erre persze csak vállat vont a nagy okos .Ezek semmit sem változtak ugyan olyanok mint akkor .Nem sok mindenben értettek egyet, tulajdonképpen semmiben. Állandóan veszekedtek, mindennap sértegették egymást, de nézeteltéréseik dacára, egy dolog közös volt bennük: imádták egymást.Mire észbe kaptam már meg is érkeztünk az ismerős házhoz .A lányok kint álltak a ház előtt , és nagyban nevetgéltek .Hát érdekes este elé nézünk .Ahogy észre vették a kocsit , elindultak felén , még mindig mosolyogva .
-Mi ez a nagy mosoly hölgyeim - húztam le az ablakot .
-Oh várom már azt a képet Harry meglát egy pláza cicát mű cicikkel és mű pillákkal de nem szedheti fel - könyökölt Brook és gonoszan mosolygott a mellettem ülő srácra .Amire nagyot nyelt , de utána jött a magabiztos mosoly és már tudtam hogy valamin jár az agya .Ismerem már ezt az arckifejezést  . 
-Jó van , de majd bent is legyen ilyen nagy a szátok - szólalt meg hátulról Zayn .
-Na üljetek be és induljunk , mert a végén még lekéssük az egészet - biccentett Harry .
-Édes szívem még is hová ?- nézett kérdően rá Brook .- Nem nagyon látok helyet , úgy hogy megyek a kulcsokért .
- Drága úgy ismersz mint aki nem oldja meg , hogy egy kocsival menjünk ?
Végül is én hátra kerültem és Daisy ült elől persze , hogy lecserél , hogy szórakozunk egy kicsit játszottam hogy mennyire meg vagyok sértve amin mindenki jót nevetett .Így hát Brook és Liam közé szorultam , amíg Zayn és Niall leültek a földre .Nyomorogtunk hátul amíg elől nevettek rajtunk .
-Persze Daisy nevess csak - bosszankodott Zayn - kíváncsi lennék te hogy ülnél itt .
- Vannak előnyei hogy lány vagyok - kacsintott rá .Még mindig ugyan olyan szemtelen mint volt , tetszik hogy nem változott annyit .
Csak oda értünk a mozihoz , nagy nehezen ki is szálltunk , "szerencsésen" Niall orra esett és mindenki fetrengett a röhögéstől , ő persze egyből felugrott mint ha semmi sem történt volna .
-Mit röhögtök én így szoktam kiszállni Harry kocsijából .
-Remélem az enyémből szerencsésebben ugrasz majd ki .- nevetett Daisy aki a kocsinak dőlve figyelte az eseményeket, majd végig simított a motorháztetőn ahogy átsétált a másik oldalra .
Bementünk ahol feltűnően kevesen voltak , pedig szombat este van és alig volt pár ember .
-Akkor megyek és megveszem a jegyeket - jelezettem ki és már indultam is a pénztár felé amikor eszembe jutott valami - Mennyit is hozzak ? - húztam a lányok agyát .
-Csak 6 én nem megyek - húzódott arrébb Zayn , mire mindenkinek leesett az álla -Ja ne értsétek félre nem parázok vagy ilyenek hanem jobb dolgom is akad - biccentett a büfés csaj felé .
Oké nem csalódtam a srácba , még elhoztam a jegyeket a többiek vettek , popcornt meg üdítőt , majd megkaptuk a szemüvegeket .Bent a terembe rajtunk kívül egy szerelmes pár csücsült legelöl .Legelöl , na ez a srác nagyon kezdő lehet , mi a srácokkal csak össze néztünk és elnevettük magunkat , még a lányok olvadoztak milyen cuki .Sose értettem mi ebben a romantikus , viszont minden lány oda meg vissza van az ilyentől .Helyet foglatunk , a biztonság kedvéért Harry ült a szélére , mellette Daisy , majd Liam ,Brook , én és Niall .Volt még 10 percünk a kezdésig ,  beállt  a kínos csend , megláttam hogy , Niall és Daisy nagyban telefonoznak . Oké Nialltől ez az elmúlt napokban már megszokott volt , de már Daisy is .
-Hercegnő mit csinálsz? - hajoltam előre , és láttam hogy elég rendesen el van terülve , és fényképezett . 
-Csak képet - kacagott - majd meglátod - kacsintott .
Nem telet el két perc mire  Harry is halk nevetésbe kezdett , majd Niall .
-Srácok mi olyan marha vicces - érdeklődött Liam .
-Menj fel Twittere , majd meglátod -mosolygott Niall .
Brookkal egyszerre vettük elő a telefonunkat és léptünk fel az említett oldalra , rámentem a kis értesítésre én is mosolyogni kezdetem .
#Daisy_Maddox - Hajrá fiúk ;) kíváncsi vagyok melyikőtök szalad ki először :D
 
#Niall_Horan , #Louis_Tomlinson , #Brook_Medison, #Liam_Payn , #Harry_Styles
Ja és ne felejtsük el  #Zayn_Malik aki "fűzi a csajt kint " szöveggel nem jött be , tudjuk édes hogy félsz :P ♥












- Daisy drága , túl nagy a szád - kacsintott Harry .
-Várjuk ki a végét - kacsintott vissza a lány rá .
Egyszer csak minden fény kialudt , és beadták a reklámokat , és elkezdték a filmet . Már az eleje se volt semmi , de ahogy telt az idő egyre dúrvább lett .  Egy fél órája ülünk itt , a csajok össze vissza sikoltoznak de még bent vannak . Brook mellettem tiszta para , szinte percenként csukja be a szemét , adok neki még 10 percet és vége . Niall és Liam persze röhögnek mint mindig .Viszont aki a legjobban megdöbbentett Daisy , ő tátott szájjal figyelt , és akkor egy hatalmasat sikított .Mire vissza kaptam a fejem a vászonra pont akkor vágta ketté az egyik srác a másikat .Brook azzal a lendülettel , pattant fel a székből és szalad ki . Nekem se kellet több egyből utána rohantam .Nem kellet sokáig mennem , ott ült a falnak dőlve a földön  a térdeit átkarolva  .Én is ugyan így tettem leültem mellé , kinyújtottam a lábaimat és figyeltem a mellettem ülő lányt .Nem tudtam levakarni a mosolyt az arcomról ahogy néztem , annyira más volt ebben a helyzetben . Sebezhető olyan törékeny .Még mindig emlékszem arra az érzésre , amikor először beszélgettünk.
-Mi olyan vicces? - förmedt rám .
-Semmi- semmi - ráztam a fejem -Jól vagy ? - simítottam végig a hátán .
-Soha többet nem nézek ilyet - rázta a fejét .
-Oké gyere - álltam fel és lesepertem a nadrágom - meghívlak egy kávéra - nyújtottam a kezem .
-Komolyan kávé ilyenkor ? - vigyorgott és ő is fellát . 
-Miért ne ? - vontam vállat nevetne - itt van a közelben egy Starbucks . Na gyere - húztam közel magamhoz .Csak pár centi választott el minket és olyan deja vu érzés fogott el .De nem tudom miért . Az az érzés, amikor elfejtesz valamit, de nem tudod, hogy mit.Álltunk  így egy pár percig , elvesztünk egymás szemébe , nem szólaltunk meg .Mikor elég kínosnak bizonyult , kézen fogtam és kifelé vettük az irányt amikor egy számomra kellemetlen személybe ütköztem ....

Brook

Louis-sal épp mentünk ki mikor egy kedves személy lépett be az ajtón .
-Hello Cara !-köszöntem neki.Na ennek is pont most kellett betoppannia.-Hát nagyon örültem , várj mégse .! Louis majd jössz , egyszer , a közeljövőben.
-Brook, Brook  ezt nem teheted gyere vissza ! -kiabált utánam Louis
-De én érzem itt belül:-tettem a szép kacsómat a szivemre-, hogy nektek beszélnetek kell sok-sok dologról , ha már engem simán elfelejtesz vagy ami tegnap történt..
-Mi van ? - förmedt fel Cara - Mi történt ? Mesélj csak...!
-Brook , erre én is kiváncsi lennék !!És neked meg már semmi közöd hozzá -jött közelebb Louis és Cara.
-Tudod ezt nem fogom a ribanc előtt elmondani ?
-Milyen ribanc , te kis kurva !! -  fordult felém Cara a nagy szemeivel.
-Oh ne haragudj édesem , csak 6 fiúval feküdtél le Louis óta. - mondtam neki magabiztosan , de valakinek az érzéseit nem is vettem figyelembe.
-Ez most komoly Cara ? Szakítunk és te máris 6 fiú ágyába bújsz !- Louis általában kedves és aranyos , de most felhúztam , de nagyon.  Cara meg sem bírt szólalni annyira ledöbbent. Már megfogta a lány nyakát , mintha valami állat akart volna kitörni belőle . Nem hagyhatom , hogy bántsa , mégis csak egy ember .
-Louis , L-O-U-I-S !!!- elsőre nem figyelt , ezért lebetűztem neki  , de már ordibálva.
-Mi van ? - nézett rám a ,,meggyilkollak" fejével. Nem bírtam , tovább . Pár másod percig csak szemeztünk  majd , visszafordult Carához.
-Hagyd , volt ennél rosszabb is a srác - mosolyodott el ördögien Cara .
-Louis!- kiabáltam neki .
-Mi van ? - most már rám sem nézett . ,,Tudod mit " gondoltam magamba... Az emberek csak azt látták hogy beálltam Cara elé és lesmároltam Louist. A csók a természet bájos kis trükkje arra az esetre, mikor a szavak feleslegessé válnak.
El sem hittem magamnak mit tettem, de muszáj volt . Elváltam tőle majd csak ennyit mondtam
-  Ha akarsz még velem kávézni vagy bármit is , akkor tedd meg az első lépést és engedd el !! Vagy menj vissza Carához, aki megőrül nélküled...
Ez voltam én Brook  az igazi énem , aki megmondja mit akar , még a félelem is elszállt  belőlem. 


Daisy

Hála istennek vége lett a filmen , és nagyon büszke vagyok magamra hogy nem szaladtam ki mint egyesek .Louis és Brook tuti már kint , nyugodt körülmények között beszélgetnek , és remélem beszélnek a tegnap estéről is .Nagyon tartanom kellet magam , és hát voltak érdekes dolgok .Azon meg sem lepődtem ,hogy Niall és Payno végig röhögték szinte az egészet , én össze vissza sikítoztam , ezen meg még jobban nevettek .
-És az milyen nagy volt már mikor a pasi vágta le a másik ...- csacsogott  Niall .
-Wááá fejezd már be - tettem a kezem a fülemre .
- Daisy Maddox ezt még vissza kapod - jött mögöttünk röhögve Zayn .
Csak nevettem velük együtt , gondolom olvasta amit kiírtam .Leadtuk a szemüvegeket és akkor vettem észre hogy jött egy sms Brooktol , hogy elmentek kávézni majd menjünk utánuk .Na szép amíg én bent szenvedtem ők kávézgattak . Nevetve dobtam vissza a telefonomat a táskámba amikor Carát láttam meg , a csatlósaival , kíváncsi vagyok találkozott Louisval meg Brook-kal ? Mikor kiléptünk az ajtón megcsapott az esti hideg Londoni levegő .Tudtam hogy nem jó ötlet csak egy rövid ujjúba jönni , de a kocsiban hagytam a felsőm .
-Srácok nekem mennem kell - pacsizott le Niall a fiúkkal , majd megölelt - büszke vagyok rád kislány - puszilt a hajamba.
-Majd holnap ütközünk - kiabált utána Zayn .
Így csak 4 indultunk el a kávézó felé .Egyre jobban kezdtem fázni , próbáltam melegíteni a karomat de nem lett jobb , már szinte vacogtak a fogaim .Kicsit le is maradtam , a többiek előttem sétáltak , amikor egyszer csak valaki hozzám bújt és átölelt a vállamnál . Ismerős illat csapta meg az orromat , és egyből fel néztem . Hát persze hogy két zöld szembárral találtam magam szembe , úgy vigyorgott mint egy idióta , de cuki volt .
-Láttam hogy fázol - törte meg a csendet és még mindig szorosan maga mellet tartott .
-Ja de kibírom- és hirtelen maga felé fordított .
Ott álltunk egymással szembe , a magasság eltérés miatt kénytelen voltam felnézni rá , ő még mindig a karomat szorongatta még én a mellkasán pihentettem a kezeimet .
-Én még emlékszek, hogy milyen volt ezelőtt. -törte meg a csendet.
-Hogy érted? -értetlenkedtem .
-Úgy értem, a dolgok változnak. Az emberek változnak, te változtál , én változtam . Órákat beszéltünk és most szerencsésnek mondhatom magam, ha naponta pár percet beszélek veled.  Emlékszek a viccekre, a nevetésekre, a mosolyokra, amiket megosztottunk. És én kételkedem benne, hogy te akármire is emlékeznél ezek közül.
-Harry ne kezdjük ezt újra , nem akarok veszekedni , most nem .....- hajtottam a mellkasára a fejem .
- Nem veszekszem , csak elmagyarázom miért van igazam.!- nevette el magát .
Annyira jó volt vele , mintha minden rossz ami történt elszállt volna .Mintha semmi se bánthatnak vagy okozhatna fájdalmat . A kis hülye beszélgetéseink többet jelentenek nekem, mint hinné!
-Harry - törte meg egy nyávógó hang ezt a nyugodt pillanatot .
Hát az állam a földet súrolhatta amikor megláttam ki közeledik felénk .Cara , dehát ő az előbb még a moziban volt , ne már hogy követett minket .Ilyen nincs , eddig se szerettem a csajt de ezután se fogom .Felpillantottam Harry-re és majdnem hangosan elnevettem magam , ugyan az az undor ült ki az arcára mint nekem .Ezek szerint ő se nagyon kedveli a csajt .
-Jaj nem már hogy te meg ezzel vagy - mutogatott rám .Oh nem vagyok agresszív de őt simán szét tépném .
-Cara fejezd be - szólt rá ingerülten Harry .
-Miért ez is olyan ribanc mint a kis barátnője .
-Mi az hogy ribanc ? - keltem ki magamból , itt szakadt el az a bizonyos cérna -Pont te mondod ?Csak azért élsz , mert illegális , hogy megöljelek  - és már ökölbe is szorult a kezem de Harry időben  elkapta így sikerült maga mögé rántania .Nem bírtam tovább ott maradni így inkább sarkon fordultam és az ellenkező irányba indultam el .Hallottam hogy valamin veszekednek Louis miatt de nem érdekelt , csak minél messzebb akartam elmenni .Mindentől elment a kedvem .Sötét volt és félelmetes egyedül az utcán , főleg a film után .Egyszer csak hangos trappolást halottam a hátam mögött de nem mertem hátra fordulni .Ne , már megbántam hogy egyedül elindultam , de semmi humorom hallgatni ahogy Cara nyávog . 
-Daisy - hallottam a nevem - Állj már meg - és akkor már tudtam hogy ki követ .
-Nem , hagyj békén - erősködtem és gyorsabbra vettem az iramot .
-Jól van ha így akarod - majd ő is gyorsabban szedte a lábait .Mire észbe kaptam már a vállán voltam és úgy vitt vissza az eredeti cél irányában .
-Harry tegyél le - ütögettem a hátát .Kevés sikert értem el , mintha a falnak beszéltem volna .Egy idő után feladtam , egyszer úgy is elfárad , majd akkor letesz . De pechemre nem így volt egészen a kávézóig így cipelt és csak bent az asztalnál volt hajlandó letenni .A többiek persze ezen csak a hasukat fogva röhögtek , örülök hogy jól szórakoznak rajtam .Átmásztam Louison hogy le tudjak ülni Brook mellé .
-Mi tartott ennyi ideig ?- nevetett még mindig .
-Feltartottak - puffogtam .
-Ja Cara megtalált minket - szólt közbe Harry - Haver te komoly neki estél ? - fordúlt Louis felé .
Én csak kikerekedett szemekkel , figyeltem , majd hirtelen Brook felé kaptam a fejem olyan "ez most komoly " arckifejezéssel bámultam rá .Majd a fülemhez hajolt , gondolom nem akarja hogy a többiek hallják mit beszélünk .Szeretek tudni arról , amiről nem kéne. Elmondta mi volt , miután kijöttek ....
-...... és akkor megcsókoltam - fejezte be - ..... de én ......-
-A csókot nem megmagyarázni kell hanem megismételni.!- nevettem el magam halkan , mire ő csak a vállamba bokszolt .
-Apropó csajok - fordult felén Zayn - szerintem vesztetettek - mosolyodott el .
-Miért én végig bent maradtam - dobtam neki a szívószálamat - És amúgy is Lou is kijött - nyújtottam rá a nyelvem .
-Akkor mindenki vesztett - jelentette ki Liam - Szóval Harry nem csajozik ti meg ....... - folytatta volna , de ugye a mi "büntetésünk" még meglepetés .
-Remélem holnapra nincs semmi tervetek - vigyorgott Harry .
-Mert velünk lesztek egész nap - folytatta Louis - És majd akkor megtudjátok mi lesz ....



2 megjegyzés:

  1. Gyááááááá,kislány...XDDD
    Hamar kövit...
    úúúúúú vajon mi lesz ???alig várooom ááááá szivinkfartusom van...ááááááá...
    Hamar kövit.xxx

    VálaszTörlés