2013. október 24., csütörtök

6.fejezet

6.fejezet

Party Hard :DD


~Harry~

Nagyon remélem hogy , Brook nem csesz el semmit ezzel a fogadással .Fogalmam sincs mit csináljak most , ha oda megyek Daisyhez innia kell , ha nem megyek akkor abba bele bolondulok , amikor mindent elterveztem .Nincs rosszabb annál, mint amikor elszalasztasz egy különleges embert, és még évek múlva is azon agyalsz, hogy mi lett volna, ha odalépsz hozzá. Sose feledd: a próbálkozás egy lehetőség, a siker vagy a visszautasítás egy élmény, míg a félelem miatt elszalasztott cselekedet csak a nagy büdös semmi.Nincs más választásom akkor most én iszok .Rengetegen vannak itt , a fele társaságot nem is ismerem .Itt vannak a srácok is , de Zayn csajozik ahogy Liam is , Louis csak ül és iszik nagy nehezen őt is elrángattam  , Niall meg már napok óta bújja a telefonját folyamatosan SMS-ezik , de ha rá  kérdezünk mindig csak azt hajtogatja meglepetés . Nem értem , mire célozhat ,bár ahogy ismerem úgy is megtudjuk .Egy darabig ültem a seggemen amikor megláttam egy ismerős arcot .Egy srác az edző teremből ahol bokszolok , Ben azt hiszem ,nem  ismerem olyan rég óta viszont sokszor  beszéltünk ,de nem egyszer láttam már Daisyvel is .
-Hé Harry - köszönt oda , majd lepacsiztunk .
-Szia Ben .Mostanában nem nagyon láttalak .
-Jah hát igen , csúnyán hanyagoltam mostanában az edzést , a nővéremmel voltam .
-Várj van egy nővéred ? - fogalmam sincs miért kérdeztem de a szám már magától járt , lehet a wisky hatása.
-Ja , igaz csak 2 hónappal idősebb- nézett maga elé és mosolygott -Sok a jó csaj csodálkozom hogy még egy se lóg rajtad - ivott bele a sörébe .
-Akadnak de.........-
-Boooooo , édesem  - ugrott valaki Ben hátára csoda hogy a srác nem esett el .
Nem hittem a szememnek , Daisy volt , csak csüngött Ben nyakán és édesem ? Ezek akkor együtt lennének ?De arról tudnom kéne .És szegény csaj már elég részeg .
- Daisy komolyan félek hogy te szívsz valamit .
-A-a nem szívok semmit , és nem is szúrom magam tudod hogy nem bírom a tűt - motyogta a nyakába .
Egy hülye érzésem van , sosem volt még ilyen .Mintha valaki pofán csapott volna , csak állok itt és nézem hogy nevetgélnek .És lehet ha akkor nem csesztem volna el én lennék Ben helyében .Én akarok a helyében lenni . De ezt senki sem tudhatja meg , sose tudta senki csak Clara , ő volt az egyetlen aki előtt "lebuktam" .Ő békített ki minket mindig , mivel én is és Daisy is elég önfejűek voltunk , vagy egymással vagy a fiúkkal vesztünk össze amit később megbántunk , de egyikőnk se vallotta be magától , itt jött a képbe Clara ő noszogatott minket mindig .És amikor elment az első nagy veszekedésünk után , nem szóltunk egymáshoz és Daisy egyre jobban távolodott el tőlünk .........
-Ti ismeritek egymást ? - zavarta meg  a gondolataimat .Felé néztem és ő rám majd Benre mutatott oda-vissza .
-Mondhatjuk - vontam vállat . Magamba pedig szidtam a srácot elég rendesen .
-Ja Harry ő a ......-fejezte volna be Ben , de közbe szólt a kisasszony .
- Ne Ben tudja ki vagyok - mászott le a hátáról - ő már akkor is ismert amikor te még nem is tudtad hogy vagyok - hajtotta le a fejét szomorúan .Ezt már végképp nem értettem .
- Elvesztettem a fonalat - csúszott ki  számon .Mire mind a kettő szeme kikerekedett , annyira hasonlóak voltak ebben a helyzetben , az arckifejezésük , ahogy a szemöldökük a magasban volt , félelmetesen hasonlítottak .
- Jaj hát persze - csapott a homlokára Ben - Még be sem mutatkoztam egyszer se normálisan .
-Uh uh hagy én hagy én - ugrándozott Daisy mint amikor kislány volt - Hazz - azt a a régi becenevemet használja , talán ő hívott így utoljára , senki mástól nem tűrtem el - Ő Ben Maddox az öcsém - mosolygott az 1000W mosolyával .Hülyén hangzik de ,egy hatalmas kő esett le a szívemről . Van még esély , egyből akaratomon kívül is egy hatalmas mosoly ült ki az arcomra .
- Sziasztok - kiabált ránk Brook , egy üveg teqilával a kezében és 4 pohárral , meg a hozzá tartozó cuccokkal .Oh Harry ezt most jól elcseszted , Daisy így is részeg már eléggé , de itt az a szar fogadás is .Bocsánat kérően rápillantottam a mellettem álló lányra aki mosolyogva várta a neki kitöltött italt .
- Hazz te nem iszol ? - nézett rám boci szemekkel .Már megint így szolt hozzám .
-Ö hát én nem nagyon szoktam ilyet inni .
-Ne kéresd magad Styles - mosolygott gonoszul Brook -Ben ?
-Nem én maradok ennél - emelte meg az üvegét .
-Naaaa megmutatom hogy kell - magyarázott Daisy - Só , iszol és citrom .
Megkaptam a szőke ördögtől a poharam majd utánoztam őket és már túl is voltunk az első körön , amit ők a végén egy kisebb sikítással díjaztak. Hát nem mondom itta már jobbat is , de egynek elment .Mire észbe kaptam már a következő pohár volt a kezembe , ezek után Brook újra elveszett a tömegben , Bennel együtt , így ketten maradtunk .
-Jól nézel ki - mértem végig a mellettem álló lányt .
-Ja fogadni merek minden második csajnak ezt mondod .
-Csak akkor ha igaz - kacsintottam , amire ő a szemét forgatta . Észre vettem hogy nem nagyon tud már egy helyben állni így felvetettem az ötlete hogy üljünk le .Meglepett  hogy nem ellenkezett , így kicsit arréb mentünk a táncoló emberektől és leültünk egy kisebb asztalhoz , ahol Niall ült és iszogatott .
-Sösziiiiii- kiabált a spicces Daisy és Niall nyakába ugrott .A srác teljesen le volt döbbenve , alig tudott megszólalni .Mosolyogva ültem le az egyik székre és néztem az eseményeket .
-Miket látok -szólalt meg a háttérből Zayn röhögve - És én már nem is kapok ?- tárta szét a karjait , ahová Daisy gondolkodás nélkül vetette be magát.-Hé hová tűnt a jó kislány ?
-A jó kislányok naplót írnak, én történelmet 
-Persze mint mindig ebből én kimaradok - jött mögötte Liam , aki játszotta a sértődött kisgyereket .
-Payno tudod hogy téged szerettelek mindig a legjobban ölelgetni - mosolygott és egyből elengedte Zaynt .
-Oh most már tudom mi hiányzott eddig - ölelte Liam szorosan .Jó újra így látni őket , tudom hogy mindenkinek hiányzik ez a lány .
-De várjatok valaki hiányzik - eszmélt fel Daisy - Hol van Louis ?Annyira sajnálom szegényt , bár egyáltalán nem illet össze azzal a ribanccal- fakadt ki , akkor nem csak én voltam vele így .
-Csak nem hiányoztam ?És hidd el el kislány jól vagyok . De jobb lenne ha kapnék én is egy Daisy féle ölelést .Régen nem volt már részem benne .
Hát igen , én ebből kimaradtam , de nem panaszkodok inkább csak mosolygok tovább mintha nem baszná az agyamat az egész .Jó lenne újra a karjaim között tartani , úgy mint régen .Miután Louis elengedte az utolsó szabad székhez indult el , de annyira részeg volt hogy a saját lábában felesett , pont az én ölembe .Az arcunk csak pár centire volt egymástól , hatalmas kísértés volt ez nekem hogy helybe le ne kapjam .Csak néztünk egymás szemébe , mint a két keze a mellkasomon , egyikünk sem szólalt meg , lefagytam nem tudtam mit csináljak .Hirtelen összenéztünk.. és Isten tudja miért, egy pillanatra egybeért az életünk.Hát minden esetre ez jobb mint egy ölelés gondoltam magamba és halkan kuncogni kezdtem .
-N-ne haragudj -suttogott és  lesütötte  a szemét .
-Semmi baj , legalább puhára estél és nem ütötted meg magad - suttogtam vissza neki .
A többiek még mindig feszülten figyeltek bennünket . Nem akartam , hogy befejeződjön ez a pillanat , de minden jónak egyszer vége szakad .
-Tudjátok mire emlékeztet ez most engem ? - röhögött fel Niall .
-Hát haver ha gondolat olvasó lennék halál biztos hogy tudnám - bokszolt a vállába Zayn .
-Jól van na azért nem kell ütögetni .
-Jaj kislány még a végén megsajnálunk - gügyögött Liam .
-Halljátok fejezzétek már be , így sose tudjuk meg mit akar - mutogatott Louis .
-Köszönöm - tette le a telefont a kezéből , de nem tudom mikor került újra elő - szóval arra emlékeztet ez a pillanat amikor a " helyen" voltunk - mutogatott a levegőbe .
Tényleg a "hely " teljesen kiment a fejemből , nem is tudom mikor voltam ott utoljára .Miután össze vesztünk Daisyvel sokszor mentem oda vissza hátha ő is ott lesz és meg tudjuk beszélni a dolgokat , de nem így történt .Még mindig ugyan abban a helyzetben voltunk mint eddig , egyszer csak Daisy lehajtotta a vállamra a fejét .
-Baj ha így maradok ?- kérdezte alig hallhatóan-M-mert forog velem minden és......-
-Persze maradj csak - húztam feljebb a combjánál . Beszélgettünk minden régi hülyeségről , és élveztem ahogy ez a részeg lány itt az ölembe röhög , és amikor számára kínos emlékekről beszéltünk bele pirult és a nyakamba temette az arcát .Nem vagyok tökéletes, vannak zűrös ügyeim ,de bármire képes lennék azért, hogy  boldoggá tegyem! 
-És emlékeztek amikor ott alvós buli volt Claranál ? - hozott elő egy újabb emléket Louis- Senki sem aludt akkor a helyén - röhögött .
-Igen - ugrott fel hirtelen Daisy - én akkor Liam mellet ébredtem , ő ölelgetett - kacagott .
-Nem volt meg az alvós macim és te voltál a legközelebb - érvelt a srác mellettünk.
-Én is ezt mondanám - nyújtogatta a nyelvét  .Majd hirtelen vissza dőlt rám , ebben a percben jelent meg Brook .
-Gyere te részeg picsa , felviszlek egy kicsit pihenni .
Ne ez most komoly ? Egyszer az életbe , minden rendesen megy most meg el akarja vinni .
-Ne már még nem is tudtam beszélni szegény Louisval - biggyesztette le az alsó ajkát , oh azok az ajkak .
-Majd utánad megyek hercegnő - kacsintott neki Lou .Mire észbe kaptam már nem is volt ott velem , és Brook támogatta a ház felé .
~Daisy~


Besüt a nap a szobába , nem tetszik pont a szemembe süt . A fejem majd szét robban , mellesleg valami hangosan dobog a fülemnél , és valami pasi illat vesz körül .Fokozatosan nyitottam ki a szemem , egy szobában vagyok , nem az enyém , de akkor kié ? Ja persze Brook , de hogy kerültem fel ?Semmire sem emlékszem ami éjfél után történt .Lehet nem kellet volna fogadja a csajjal .De még mindig dübörög valami , próbálom felemelni a fejem de képtelen vagyok rá , alig érzem  .Valami körbe fonja a derekam , melegem van , valaki teljesen össze van gabalyodva velem .Jézusom remélem nem csináltam semmilyen őrültséget .Nem mertem megnézni ki van "alattam" így inkább csak felemeltem a kezem , hogy a szemem elé téve takarjam a napot .Megdöbbentem amikor egy ismerős madár alakú tetoválást fedeztem fel .Egyből beugrott minden a beszélgetés a srácokkal , utána Brook hozott ide fel de , ez nem lehet , tegnap este Louis volt itt velem .Ő vigasztalt és segített nekem miután ez itt alattam , egy köcsög volt.Újra veszekedtünk , megint egymás fejéhez vágtunk mindent , bántottuk egymást ahogy csak tudtuk  . Újra sírtam miatta , pedig megfogadta hogy többet pasi miatt nem fogok . Még is itt fekszem , és biztonságban érzem magam mellette , ahogy felpillantottam az arcára dejavu érzés fogott el . Pont úgy alszik  mint régen , akkor régen imádtam nézni , olyan volt mint egy angyal és akár mennyire is fáj bevallanom és annak ellenére amit tegnap mondott / csinált  még most is olyan,az aki megígérte hogy vigyázni fog rám .Próbáltam kiszabadulni a szorításából de kudarcba fulladt az összes próbálkozásom .Amikor megmozdultam szorosabban fogott,és morogni kezdett . 
-Komolyan Styles mi vagy te kutya ?-suttogtam már idegességembe .
-Nem - válaszolt egyből még csukott szemmel -és ne hagy itt kérlek .
-Örülj neki hogy a tegnapi után még szóba állok veled - kaptam az alkalmon hogy kijussak a karjai közül.
-Daisy én nem akartam .......-kapott a csuklóm után .
-Ne Harry hagyj békén - rántottam ki a kezem -Megváltoztál .Szívesen felpofoználak,de az már állatkínzásnak számítana!
És ebben a pillanatban áldottam a sorsot , hogy Brook fürdője a szobája mellet van .Egyből berontottam és magamra zártam az ajtót , utólag bele gondolva hülye döntés volt hirtelen felpattanni , mert forogni kezdett az egész szoba .Szépen neki támaszkodtam az ajtónak és lassan csúsztam le rajta , a fejemet pedig hátra döntve pihentettem , a hideg csempe pedig hűtött .Ezért még megölöm Louist , hogy hagyhatott ott vele .Pedig minden olyan jól alakult , újra tudtam normálisan beszélgetni velük , vissza gondolva még örülök is hogy Brook miatt lerészegedtem mert a józan egóm tuti nem engedte volna hogy így viselkedjek velük azok után .Ahogy majdnem össze törtem magam de elkapott , még beszélgettünk velük de egy idő után forogni kezdet az egész kert velem és Brook jobbnak látta ha felhoz .De én nem akartam ott hagyni őket , olyan jó volt megint így lenni velük, mivel nem tudtam a másik székbe átülni annyira szarul éreztem magam jobbnak láttam egy helyben maradnom ami abban a helyzetben Harry ölében volt, újra biztonságban éreztem magam . De , muszáj volt szót fogadjak Brooknak és  Louis megígérte hogy , feljön hozzám . De elaludtam és már csak arra emlékszem hogy valaki suttog hozzám .Lassan kinyitottam a szemem és két ismerős zöld szempár nézett vissza rám .Majd egy hangos kiabálás , és valaki megmarkolta a seggemet.Na erre kipattantak a szemeim és felugrottam az ágyról .Nem hittem a fülemnek " úgy is megfektetlek " , nem nem nem , nem mondhatta ezt , erre az emlékre akaratom ellenére is könnycseppek gyűltek a szemembe .Hagytam hadd csorogjanak le és vissza csuktam a szemem és újra az emlékeimet elevenítettem fel .Mire észbe kaptam már Louis karjaiban sírtam , ő pedig csak simogatta a hátamat , nyugtatás képen .
-Jól vagyok Louis - motyogtam - csak fejezd be ezt a forgást mert , nem jó .
-Milyen forgást ? - nézett hülyén - Daisy egy helyben állunk .
-Hát pedig olyan érzésem van minta  a körhintába ülnék .
- A fenébe te hányni fogsz - szitkozódott és már ráncigált is a mosdóba .
Viszont nem részletezném az elmúlt fél órát amit , itt ketten töltöttünk . Utána valahogy vissza kerültem a szobába , de várjunk csak nem lehet a tegnap esti ruhám  rajtam , azt csúnyán elintéztem .Erre kinyitottam a szemem és egy fehér rövid ujjúba voltam felöltöztetve és fehérneműbe .Áááá ilyen nincs ez Harry felsője , tisztán emlékszem hogy ez és egy kék kockás ing volt rajta .Ohhh Tommo ezért duplán öllek meg .Felálltam , és elcsoszogtam a tükörig , borzalmasan néztem ki , a szemfestékem teljesen el volt kenődve , és hatalmas karikák voltak a szemem alatt .Lemostam és , próbáltam emberi fejet varázsolni magamnak , hogy kimehessek .Félve mentem vissza Brook szobájába , reméltem ő már nincs ott . Szerencsém volt , megkerestem a táskám amibe tettem ruhát még előző nap és magamra kaptam , bár jó volt ebbe a felsőbe olyan Hazz illata volt . Mi a fenére is gondolok , nekem most rühellnem kéne a srácot , de valami oknál fogva képtelen vagyok .Össze hajtottam és rátettem a táskámra , elkezdtem keresni a telefonom hátha keresett valaki .Volt rajta 6 nem fogadott hívás és 3 sms . Anya hívott , nagy nehezen vissza is hívtam beszéltünk egy pár szót és ennyi . Apa is hívott vagy 3x , de őt csak egy rövid üzenettel intéztem el hogy a héten beugrok majd hozzá .És az utolsó üzim Bentől jött . Sajnálja hogy hamar el kellet mennie , de közbe jött neki valami , majd hív . Hát , akkor ezért nem láttam sehol se .Lentről csörömpölést hallottam , így vettem a bátorságot és lemásztam az emeletről , egyszer csak kaja szag csapta meg az orromat , amitől elfogott a hányinger .Nem foglalkoztam vele mentem tovább , bent nevetésre lettem figyelmes , mint utólag kiderült Brook ült a konyha pulton és figyelte ahogy Louis dobálja a palacsintákat , igaz hogy délután 3 is elmúlt , Niall és Liam pedig egymást szájába dobálták a szőlőt , Zayn pedig csak feküdt az asztalon . hurrá nem csak én vagyok másnapos , ujjongtam magamba .
- Hé emberek él még-  mutatta fel a két  ujját Brook és mosolygott mellé .Én válaszul csak felmutattam a középső ujjam.
-Gyere ide hercegnőm - állt fel Liam és megölelt .
-Mindennek érzem magam csak hercegnőnek nem , és ne hívj így utálom- öleltem át a derekát . jaj de jó megint , így ölelni .Majd miután elengedett , oda mentem az én szegény sorstársamhoz ás nyomtam egy puszit az arcára majd megsimogattam az össze vissza álló haját .Mire ő felemelte a fejét és azok a csoda szép csoki barna szemei , felcsillantak a szája pedig mosolyra húzódott .Egy köszönöm-öt motyogott el , mire én oda álltam Louis elé és a melleim előtt összekulcsoltam a kezeimet , szúrósan néztem rá .
-Ne nézz így rám - emelte védekezően maga elé a kezeit - Tudod milyen makacs tud lenni .
-Édes szívem miután "segítettél rajtam " - mutogattam a levegőbe - semmire se emlékszem csak hogy az alattam fekszik .
-Ne csesssz - nyújtotta el - hát én is csak az után emlékszem mindenre miután vissza ráncigáltalak, egyszer csak kicsapta az ajtót és nem volt hajlandó elmenni folyton csak azt hajtogatta hogy  bocsánatot akar kérni ,szóval jobbnak láttam hogy ha lemegyek , beszéltem mér pár emberrel majd gondoltam viszek egy pohár vizet neked , mire vissza értem , te rajta feküdtél és mind a ketten elaludtatok .
Szóval bocsánatot akart kérni , de nekem akkor is mérgesnek kéne lennem , még se tudok .A francba Daisy , hagy már fel ezzel a gyerekes játékkal és valld be magadnak hogy hiányoznak neked nagyon .Cseszett le a belső énem , és igaza van , durciztam eleget .Idő közben kaptam egy bögre kávét , és jobbnak láttam ha kimegyek mert az illatok eléggé felkavarták a gyomromat .Leültem a medence szélére és a lábamat lógattam a vízbe , egy csomó üveg a fűbe , poharak a földön , rendesen szétcsaptuk a helyet .Nem a jövő tartogatja a legnagyobb meglepetéseket, hanem a múlt, amit egész életünkben nem győzünk felidézni.Minden, ami történik, eleve meg van írva. Nem tudunk változtatni rajta. Úgyhogy, ha valami rosszat csinálok, az nem az én hibám, hanem a sors keze…
-Szia - köszönt hirtelen valaki mellettem , mire rám a frász jött és majdnem eldobtam a poharam .
-Úr isten- tettem le a poharat végül magam mögé - Hazz meg akarsz ölni ?
-Ne haragudj - kuncogott .
-Most komolyan ezen mi olyan vicces - húztam fel a szemöldököm , de még én is majdnem elröhögtem magam .
-Ahogy hívsz - nézett végül rám - csak te hívsz így .
-Ohhhh - csak ennyit tudtam kinyögni , majd beállt a kínos csend .Ezt a szituációt mindig is utáltam , ilyenkor olyan tehetetlennek éreztem magam .
-Figyelj , ne haragudj a tegnap este miatt .. egy barom voltam ......-
-Hé mind a ketten részegek voltunk és mindenki követ el hibákat , úgy hogy felejtsük el oké ? - küldtem egy biztató mosolyt felé .
-Akkor nem haragszol rám ? - egy  hatalmas mosolyra húzódott a szája .
Én csak ráztam a fejem hogy nem , mire ő felpattant mellőlem és a kezét felém nyújtotta , amit gondolkodás nélkül elfogadtam .
- Újra haverok ? és még mindig fogta a kezem .
-Újra - bólogattam - Gyere ide te kanos idióta- meglepetésére egy ölelésre húztam magamhoz . Egyből viszonozta , igen túl kell tennem magam a régi dolgok sérelmein és tovább lépni Tudod, ölelhetsz száz meg száz embert, de úgy, olyan átéléssel és plusszal csak őt fogod tudni. Csak nála fogod azt érezni, hogy jó helyen vagy, pont ott, ahol lenned kell és a te szuperhősöddel. Csak az ő karjai fognak neked olyan biztonságot nyújtani, amibe kérdés nélkül, bármikor elvesznél. Mert van ilyen ember, aki képes neked olyan közeget teremteni, hogy ha mellette vagy, még ha nem is szűnnek meg, de egy minimális kis időre elfeledteti veled az apróbb gondjaidat. Pontosan azért, mert ő lesz az az ember, aki a szeretetével képes bárhol, bármikor, olyan extra pluszt adni neked, amivel hatszor olyan legyőzhetetlennek érzed magad..Egyszer csak egy hatalmas kiabálást hallottam és a következő pillanatban még többen szorítottak .Nagy nehezen kikecmeregtem a karjaik közül és levegő után kapkodtam .Hát az évek alatt eléggé megerősödtek ami ebben a helyzetben az én káromra vált .De ők még mindig fülig érő mosollyal figyelték minden egyes mozdulatomat .
-Komolyan miért akar mindenki engem ma megölni ? - nevettem el magam .
-Nem állt szándékunkba - emelte fel Zayn a kezét -Csak féltünk hogy ez az idióta elcseszett megint mindent -mutogatott a fürtösre .
-Cseszd meg Malik- lökte arrébb a vállánál az említett személy .
Vissza mentünk a konyhába ahol , már kevésbé forgott a gyomrom és nekem is jutott éppen egy palacsinta , mivel Niall szinte másodpercek alatt tömte magába .Már teljesen jól voltam , mire felajánlották a srácok hogy segítenek össze takarítani , így vissza mentünk az udvarba és neki láttunk a munkának .Vagy 3 órán keresztül csináltuk és érdekesebbnél érdekesebb dolgokat találtunk , egy fél pár cipőt , egy boxert , és valakinek tuti nem lesz gyereke fúúúj , komolyan ezt is nekem kellet megtalálnom .Persze mindenki csak röhögött rajtam , még Brook is .Szép barátok mondhatom .Kifulladva ültem le a fűbe és a negyedik zsákot dobtam le magam elé amikor Brook ugrott elő a semmiből .Ő is követte a példámat , de láttam rajta ,hogy valami nem okés , ezért félve de rákérdeztem és egy pár percig nem is kaptam választ , gondoltam feladom , de egyszer csak megszólalt .
-Tegnap este ....én ... és - hátásztünet - Louis.....hát ... izé ....-
-  Bökd már ki te lány - rúgtam bokán .
-Megcsókolt - temette az arcát a kezébe .nekem meg csak egy győztes mosoly ült ki az arcomra , tudtam hogy lesz köztük valami , az első pillanatban éreztem .-De nem emlékszik rá - szólalt meg újra .
Oh egyből lefagyott a mosoly az arcomról .Ne már , szegény csaj , nem tudtam mit mondjak neki és az a fránya kínos csend ütött be újra .Valamiért hirtelen levágódtam a földre és néztem a sötét égboltot és a csillagokat tanulmányoztam .Nem értem miért büntet minket így a sors , gondolkodás nélkül kezdett el járni a szám .
- Gondoltál már arra, hogy lehet csak álmodjuk az életet?
- Kizárt, hogy ennyi fájdalmat álmodnánk.- rázta a fejét .

Feltápászkodtam és gondolkodás nélkül öleltem magamhoz , amit ő egyből viszonzott .Ebben az egy hétben nagyon a szívemhez nőtt , régen bíztam meg már ennyire valakiben .Ott ültünk még pár percig amikor zajt hallottunk a közeli kisebb bokor felől .Mind a ketten arra kaptuk a fejünket , én teljesen beparáztam , majd újra valami csörgés . Tiszta horror filmbe illő pillanat . Oldalra kaptam a fejem , de a teraszon nem égett a villany .Most már kezdek félni , remegve álltam fel Brook mellől és álltam egy helyben .Azt se értem miért van ilyen sötét csak hét óra van .Brook szép lassan indult el mellőlem mire megragadtam a kezét .
-Ne szívass hogy itt akarsz hagyni - szorítottam meg a kezét .
-Hát én tuti nem maradok itt .
Így ketten indultunk el a ház felé vissza , sehol senki .Most már annyira félek hogy mindjárt össze pisilem magam .Már majdnem oda értünk a házhoz mikor valaki megragadott a derekamnál fogva és magával rántott  .Egy hatalmasat sikítottam , a szívem úgy dobogott hogy azt hittem helyben kiugrik a mellkasomból .A támadóm az egyik kezével a derekamnál fogott a másikkal pedig a számat fogta be .Majd egy ismerős kuncogásra lettem figyelmes , amire abba hagytam a kapálózást a szorítás pedig enyhült .Megfordultam és a gyanúm beigazolódott .
-Harold Edward Styles - ütöttem rá egy hatalmasat a mellkasára - Elment az eszed ? 
Erre ő csak hangosan elröhögte magát , mire egyre több nevetést hallottam .Körbe néztem és a többi srác a földön fetrengve nevetett .
-Láttátok volna az arcotokat - törölgette a szemét Niall - olyan össze pisilem magam állapot .
- Ezt is megcsináltuk - pacsizott össze Louis és Zayn .
-Én nem is féltem - szabadkozott Brook .
-Aha persze Medison még el is hisszük neked - jött közelebb Harry .
-Mibe fogadunk Styles ? - húzogatta a szemöldökét Brook .Jaj nemek ez már nem tetszik , ebben az egy hétben rá jöttem nem érdemes Brokkal fogadni .
-Nem bírtok ki egy 3D-s horrort végig nézni - tette keresztbe a kezét a mellkasa előtt .Túlságosan is maga biztos Harry , nem ezt már én sem hagyhatom .
-Benne vagyok  - jelentettem ki .
Mire mindenki lefagyott , és döbbenten figyelt rám .
-Oké - nyújtotta a kezét - ha amelyikőtök ki megy a film alatt az .. még meglepetés .
-És ha ti akkor nem szedhetsz fel senkit egy teljes hónapig- fejezte be Brook .
-Oké akkor egy óra múlva itt vagyunk értetek és meglátjuk ki nem fél - kacsintott Harry majd sarkon fordult és már ki is ment a többiekkel együtt .
Nem tudom jó ötlet volt , de már nem lehet vissza csinálni .Brookal bementünk készülődni , gyorsan lezuhanyoztam és elő vettem a ruhámat .bele bújtam a farmeromba és felvettem egy toppot és rá egy farmer jakit és bele bújtam a fehér conversembe .Brook és lassan le jött ,egy fál óra múlva egymásba karolva nagy mosollyal mentünk ki a ház elé és vártuk mit hoz majd az este .........

1 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓ....teszentrépásmagasságos61évesszűzanyám..XDDDDD
    HÁt ez nagyon komoly..tetszik hogy Daisy fel adta a durciiit...xdd
    Hamar kövit kiborítóóó
    xxx Claire

    VálaszTörlés