2013. október 17., csütörtök

5.fejezet

~Daisy~
~Zene~

Nem tudom mennyi időt ültünk Bennel a TV előtt amikor csengettek. Elhúztam a függönyt és kikukucskáltam az ablakon ,na végre megjött Brook , egyből elkezdtem szaladni az ajtó felé .Amikor kinyitottam visítva a nyakába ugrottam.
- Hé Daisy - tört ki belőle a nevetés .
-Azt hittem már sose jössz - vigyorogtam , majd mind a kettőnkből egy hatalmas sikítás tört ki .Egymásba karoltunk és úgy mentünk be a nappaliba .Majd ahogy beértünk újra sikítottunk egy hatalmasat , most már mind a ketten fel vagyunk pörögve .
-Jézus istenem hová kerültem én  -rázta a fejét az öcsém .
-Oh ez még semmi - legyintett Brook - majd mi lesz két óra múlva - kacsintott vissza rá .
-Oké akkor hozom a cuccom és mehetünk is át , bírjatok magatokkal addig  -parancsoltam rájuk, azzal elkezdtem felfelé menni a szobámba . A lépcsőfokokat kettesével vettem , viszont csak most ugrott be hogy még egyszer sem voltam Brooknál és szinte semmit se tudok a családjáról , sose hozza szóba . Na majd most beszélgetünk .Szerencsémre miután haza jöttem előszedtem a ruháimat így most nem kellet húznom az időt vele hogy , mit vegyek fel .Persze a kutyusom egyből elém ugrott amikor már mentem volna ki , a kedvenc játékával a szájába .
- Hope drágám most ne - dorgáltam meg .
-Jaj de édeeees - halottam az ajtóból Brook hangját, majd felkapta  .-Mehetünk ? Mert az öcséd már nem bír magával - az utolsó szavakat mar szinte ordította .
- Ben komolyan mondom ha így folytatod letagadlak .
-Már megint mit csináltam - hallottam hogy trappol felfelé a lépcsőn és amikor be jött , majdnem felrobbantunk a nevetéstől . Az egyik csipkés bugyimmal a fején parádézott , majd amikor levette onnan maga előtt elkezdte "vizsgálni".
-Hercegnőm a fogorvosomnál vastagabb a fogselyem mint a te bugyid .
-Benjamin Rayn Maddox -kiabáltam rá - Nem veszed észre hogy leégetsz a barátnőm előtt ? - mutattam az említett személyre .
-Oh miattam ne zavartassátok magatokat - próbálta vissza tartani a nevetést - Élvezem a műsort .És ezekben a pillanatokban adok hálát hogy , egyke vagyok .
Nem tudtam megszólalni a nevetéstől így csak legyintettem egyet és kikaptam a ruhadarabot Ben kezéből . Néha nem tudom hová tenni ezt a gyereket van hogy megtudnám ölni , de akkor is az öcsém , ő mindig ott van nekem ha szükségem van rá .És most egyre jobban azt érzem hogy , Brookkal is  jobb  a barátságunk , bár a múltkor amikor rá kérdezett a Harry-s dologra nem érezem még hogy , elmondhatom minden kis "titkomat" , majd egyszer talán ha úgy alakul .Becipzároztam a táskámat és már indulásra kész is lettem volna amikor Brookot láttam tanulmányozni a falamon lévő táblán a képeket . Közelebb léptem és láttam hogy egyen megakadt a szeme .El is felejtettem hogy kint az a kép , viszont tisztán emlékszem még mindig arra a napra .
Akkor....
-Lehet akkor nem is kellet volna megtartanunk -kiabált újra a papi a mamira .
-Jason hogy mondhatsz ilyen ő a te lányod - kiabált vissza a mami .
Megint veszekednek miattam , pedig semmi rosszat nem csináltam .És a papi nem szeret engem , újra sírok . El akarok menni innen .Lábujjhegyen kiosonok a szobámból le a lépcsőn majd el a nappali mellet .Egyből az étkező felé indultam Catalina  a dadusom biztos ott lesz .
- Daisy - szólt amikor meglátott -querida ne sírj -ölelte magához , ő olyan nekem mint egy második nagyi .
Catalina elmegyek Clarahoz -szipogtam .
-Rendben , de ne maradj sokáig -dorgált meg .
Csöndben kimentem a hátsó ajtón és egyenesen a legjobb barátnőm háza felé indultam . Ilyenkor sosem szeretek itthon lenni , és mostanában egyre több az ilyen kiabálás és veszekedés .Körül néztem az utcán és boldog családokat láttam magam körül , szomorúan néztem hogy , mások milyen boldogok . Szerencsémre nem laktak messze tőlünk így hamar oda értem , amikor kopogtatni akartam kinyílt az ajtó és Clara ugrott nekem egy ölelésre .
-Anya elmentünk Daisyvel , később jövök - kiabált Emily nénikémnek .Az ő anyukája és az anyukám ugyan olyan legjobb barátok mint mi .
-Hová megyünk ?- értetlenkedtem .
-A helyre - mosolygott .
Igen a hely . A az a mi második otthonunk , rengeteg időt töltünk ott . Együtt találtuk a fiúkkal a helyett , el van dugva mindenki elől csak mi ismerjük .Egy ideje sétáltunk egész úton beszélt és csak beszélt , észre se vette hogy , rossz a kedvem ,  Clara hirtelen megtorpant és nem jött tovább .
-Ne jössz ? - kérdeztem .
- De ,csak megígértem Niallnek hogy , segítek neki valamiben .Egyedül is el tudsz menni ugye ?
Csak bólogattam , mire ő megfordult és futni kezdett a másik irányba .Újra egyedül voltam , és elő jöttek azok a dolgok amik otthon történtek . Nagyon fáj , újra könnyezni kezdtem . Nem is figyeltem oda hogy már meg is jöttem .
-Azt próbáld meg Liam - hallottam messziről egy ismerős hangot .Egyből sietősebbek lettek a lépteim .Szinte már futva tettem meg azt a pár métert .
-Neee Harry fejezd beeee - kiabált szegény Payno , mivel Hazz rajta ült és a földre kényszerítette . Én csak ott álltam és mosolyogva figyeltem ahogy birkóznak .
-Ohhhh itt a Hercegnő - nézett fel Liam  , amire Harry is felkapta a fejét és egyből leugrott róla .Mosolygott ,a zöld szemei csak úgy ragyogtak a göndör haja kócosan állt össze vissza .Nem sokkal később Louis és Zayn is megjöttek , már csak Clara és Niall hiányzott . Persze a fiúk ökörködtek mint mindig , de most nem tudtam felhőtlenül kacagni mint máskor .Csak ültem és néztem a semmibe  , de nem akartam hogy észre vegyék és rossz kedvük legyen ezért inkább elhúzódtam , és újra a sírás kerülgetett ahogy apa szavai keringtek a fejembe .Nem szeret , nem is akart .
-Hé Daisy - kiabált Hazz .
-Itt vagyok - szipogtam az egyik fa mögül .
-Te sírsz ? -nézett rám rémülten -Mi a baj ?
Elmeséltem neki mindent ami a mai nap történt . Benne megbízok ahogy a többiekben is , ők az én családom , szinte testvéreimként tekintek rájuk .  Nekem meg csak potyogtak a szemeimből a könnyek , nem bírtam vissza tartani .
-Nem szeretem ha sírsz - ölelt meg .
-Nem akarok sírni - öleltem vissza olyan szorosan ahogy csak tudtam .
-Én mindig vigyázni fogok rád -suttogta-ígérem  .Jobb kedvem lett , ő mindig vigyázni fog rám
-Daisy , Harry gyertek már - kiabált nekünk Louis .
Mire vissza mentünk már a két hiányzó láncszem is megérkezett .Niall kezében egy fényképező gép volt , hát akkor ebben kellet segíteni elcsenni .Jaj ha lebukunk mit kapunk mi .
-Na álljunk össze -utasított minket Niall .A fiúk beállították a fényképezőt , hogy megfelelő szögből fotózzon és benyomták az időzítőt .3....2.....1 és már kész is lett ...........
Még mindig mosolyogva gondolok vissza arra a napra pedig ha tudtuk volna mik lesznek később lehet nem mosolyogtunk volna így .......

Brook
~Zene~

Én csak álltam és néztem egy képet . Azon a képen 5 fiú volt és 2 lány , pontosabban Harry mellette Daisy utána Liam majd Zayn , Louis , Niall és mellette egy lány .Egyáltalán nem volt ismerős az az ember a  képen , kicsit agyaltam még rajta , de inkább nem kérdeztem meg, hogy ki ő , meg minden.
-Akkor mehetünk ? -kérdeztem lelkesen Daisyt.
-Ja, persze kész vagyok !!
A buli kb 2 óra múlva kezdődik , de mi még mindig nem vagyunk kész. Egész nap azt hallgattam D-től hogy ő nem fog Harry közelébe menni. Persze én kapva az ötleten fogadtam vele hogy úgysem fogja kibírni.Senki ne  gondoljon rosszra , de ez az este a buliról szól nálam , de kíváncsi vagyok hogy  mik a határai .
-Drága úgy se fogod betartani - cukkoltam.
-Mibe fogadunk ?- ohh kislány ez jó lesz .
- Ha  hozzád szól , vagy hozzád ér akkor iszol egy felest.
-Teqilát ha lehet - kacsintott .
- Csak szólok , hogy segg részeg leszel édesem.
- El hitted mi ? - D felkapott valami sexy ruhát én meg kerestem valami tűrhetőt :D

~Pár órával később ~

-Hello mindenki. -köszönt Mr. Styles mikor bejött az ajtón két nagy csomag piával a kezében . Jött vele pár haverja és rögtön bemutatott nekik.
-Van valami újság ? suttogta Harry a fülembe.
-Hát , fogadtam vele , az a lényeg ha te hozzá szólsz akkor iszik egy felest , de szerintem nem fogja kibírni.
-Ez komoly Brook? Nem ez volt a "terv" ? - kérdezte Harry kicsit már felbőszülve.
-Szia édes ! köszönt valaki majd dobott egy puszit az arcomra.
-Szi... , Úristen ... Ben ?-  álltam kicsit meglepetten , de egyszerűen nála mindig leblokkolok . De miért ? Hisz nekem nem tetszik vagy bármi , más...
-Szia nem baj , hogy elhoztam pár haveromat ?? Nem ?! Oké. Gyerünk emberek party van !!!- elkiáltotta magát majd elment inni . Hát te is szép vagy gondoltam magamban , mint a nővére ...
-Daisy !!! Tudod ki van itt ? - mentem oda hozzá a csodás mosolyommal . - Hozzam már is a tequilát ?
- Hagyjál már ...-és ott hagyott a kis csicska , szerintem már tudja hogy mi vár rá .
Egyre több ember jött a végére már vagy 100-an tomboltunk .Szinte mindenki csak azon röhögött ahogy Harryvel hülyültem , néha rá néztem Louisra de ő rám sem hederített , hát mondom akkor ebből nem kérek.Nem fogok olyan után loholni aki nem is figyel rám .

~1:00~

Daisyt felvittem a szobámba hogy aludjon egy kicsit , azt kérte , hogy Louis vigyázzon rá ezért elindultam meg keresni .  Kimentem a szobámból és csak azt látom ahogy Harry és Louis ülnek a földön és nagyban beszélgetnek. Mindketten értetlenül néztek rám.Majd leültem Harry mellé.
-Loui... .
-Figyelj Brook...- "kicsit nagyobb szünetet tartott "- majd én vigyázok Daiííííííííísyre ha már elcseszted az estém kössssssz- eléggé részegesen beszélt már ,néhányszor neki ment a falnak , de semmi komoly.
-Hát ööö... szia Louis - mosolyogtam rá egy kicsit kínosan , még sosem beszélgettem vele kettesben.
- Ne stresssssszelj már , minden rendben lesz ... Daisy csak kicsit ledől Harry meg vigyázni fog  rá nem tesz vele semmi rosszat , elhiheted nekem. Már régóta várta a pillanatot , hogy láthassa újra hogy alszik , tudod régen nagyon jó volt velük egy társaságban lenni , még amikor kölykök voltunk, de az mikor volt már. - Louis csak mondta mondta és mondta a rizsát , egyszerűen nem volt türelmem hozzá ezért belevágtam a szavába.
- Louis ugye tudod hogy Caránál jobbat érdemelsz ?- mikor részeg vagyok folyamatosan elő jön az őszinte énem .
-Most komolyan erről akarsz velem beszélni Caráról ? - nézett meglepetten - Mert én gondolni se akarok rá
- Csak próbálok célozni , hogy végre engem is láss és ne csak ő érte rajongj .
-Ez most komoly ? - Valami hülye fejet vágott nem is értettem , mondom én ebből nem kérek.
- Nincs kedvem hozzá , hogy elmagyarázzam hogy mi érzek . Nem nyilvánvaló ? Mi kéne még neked ?. - majd elindultam a lépcsőn felé.
-Most itt hagysz mert én nem ugrok úgy mint a többi srác ?  Attól , hogy még benyögsz valami olyan dumát , hogy tetszem neked vagy ilyesmi .Tudod engem nem fogsz egy mosollyal behálózni !!! -kiabált utánam.
- Fogd be Louis , nincs szükségem rád , hagyj békén . - zaklatott lettem . Nem bírtam már ott maradni . Kirohantam a házból és elmentem a hátsó udvarba. A medence mellet megálltam és elkezdtem bőgni .
- Brook , kérlek , sajnálom , csak nem szeretek róla beszélni
- Hagyj békén Jó ? - ránéztem a könnyes szemeimmel  .
-Ha annyira akarod tudni  Carával azért szakítottam mert nem szerettem , mert én ... - Louisból a szavak csak elkezdtek ömleni de mintha valamit titkolna , nem értettem
- Csak akkor vagy képes bármit is mondani ha sírok ?? Pont olyan vagy mint az előző pasim.- Vágtam hozzá  flegmán.
- Engem ne hasonlíts másokhoz . Én más vagyok !!! - miközben beszélt egyre közelebb jött hozzám.Megérintette az arcom , majd megcsókolt.Lassan magához húzott. És közben megfogta a derekam , én nem öleltem meg , hanem a kezem a mellkasára raktam.
-Én mondtam , hogy más vagyok.- Majd bele mosolygott a csókunkba .Ezek után én csak eltoltam , magam és azt mondtam
 -Egy csók nem változtat meg semmit sem , akkor is elkönyvelted már magad nálam szóval inkább hagyj békén  és ne szólj hozzám . - Könnyezve mondtam neki az egészet majd felrohantam az emeletre és elindultam a szobám felé ahol D volt és  Harry beszélt , hozzá . Elsőnek beakartam rontani mint egy vad barom,  de inkább nem , mert Harry suttogott dolgokat D fülébe , de nem értettem mit ,ezért közelebb mentem .
-Tudod . Én még mindig.... -Suttogta Harry.
Nem igaz már , ez tudod normális is lenni ?Gondoltam magamba . Egyre közelebb mentem , hogy több mindent halljak. Meg se hallottam ahogy Louis jön fel trappolva.
-Ez most komoly ? - kiabált Louis.Annyira megijedtem , hogy Hazz észrevett és az a kedvesség rögön eltűnt belőle.
 -Tudod bébi egyszer úgy is meg fektetlek , akár akarod akár nem!!! - Majd Harry megmarkolta ezek után Daisy seggét . Aki felébredt ...
-Harry mi a szart csinálsz ? - kiabált Daisy . Majd felpattant az ágyról és elindult az ajtó felé. De Harry nem hagyta és hirtelen megfogta a kezét , majd visszahúzta és  neki tolta a falnak.
-Harry , ne ismétlődjön meg minden , mint akkor.-állt meg mellettem Louis az ajtóban.-Daisy jól vagy csinált veled valamit ?-sietett oda .
-Semmi gond Louis , de hogy hagyhattatok itt ezzel a bunkó paraszttal !!!
-Szóval , paraszt vagyok ? - kérdezte Harry már szinte ordítva és a következő pillanatban már kint is volt .Nem értettem miért csinálta ezt az egészet , ha annyira akarja azt a lányt akkor miért volt ennyire pöcs ?És miért bánik így ezzel a szegény lánnyal , ahogy elnéztem őket ott lent olyanok voltak mint a képen , boldogok , felszabadultak . A vak is látja hogy annak az 5 fiúnak hiányzik az az őrült csajszi és Daisynek is hiányzik az az 5 hibbant srác .Gondolkodás nélkül szaladtam le a lépcsőn , de ezek a magassarkúk akadályoztak a futásban így jobbnak láttam ha ledobom őket , sajogtak a lábaim és mérges voltam Harryre így jó messzire elhajítottam . Úgy is van még más cipőm , ahogy kiértem az udvarra , bele botlottam egy srácba Colin ha jól emlékszem , egy osztály társam .Gondoltam megkérdezem nem látta-e ezt a vadbarmot , és szerencsémre annyira még ép volt az agya hogy elmondja hogy hátra felé látta .A hátsó kert felé indultam , észre se vettem hogy szinte már szaladok mérgembe .Ahogy megláttam , a pulzusom tuti ütötte a 200 , ott feküdt a fübe mint egy ártatlan gyerek .megálltam előtt , mivel a lábai fel voltak húzva és néztem rá és szerintem ha szemmel ölni lehetne ő már 100000% nem élne .Köhögtem neki párat , de nem figyelt és hirtelen felindulásból bele rúgtam a vádlijába .
-Mi a fenéért kellet most ez ? - húzta össze magát , és szorosan ölelte a lábát .
- A picsába Harry miért kell neked mindent elbassz ? Hmmm ? - emeltem a magasba a karjaimat - Hallottam mindent , tudsz te normális szerethető is lenni erre......-
-Pfff szerethető én ? - nézett a semmibe .
-Igen csak hagynod kéne és nem ekkora idiótának lenni .Én komolyan nem értelek Harry ? Ha szereted akkor miért nem tudod elhívni egy randira vagy csak sétálni ? Miért ? - néztem rá kérdően , de ő még mindig rám se hederített. - Harry , figyelsz te rá ? Hát te akartad . Én itt próbálok segíteni te meg még arra sem méltatsz , hogy rám nézz. Tudod mit , szűnj meg...- Elegem van ebből a gyerekből sőt mindenkiből.
-Brook , várj . kérlek , ne menj el ..- Nem érdekelt miket kiáltott már utánam és csak mentem a fejem után be a konyhába és csak inni akartam. Öntöttem magamnak egy kevéske tequilát  . ,,Proszit" gondoltam magamba . Ezek után már csak azt hallottam , ahogy valami széttörik a földön és én a pultnak vagyok támasztva.
- Miért , miért nem álltál meg ? Ha ? -és beleütött egyet a szekrénybe.- Azt kérted figyeljek , akkor miért hagysz ott kétségekbe hagyva ha ? Nem tudom ,hogy miért nem megy amit elvársz tőlem . Ő hozza ki belőlem a makacsságával. De régen nem ez volt , akkor más volt minden...
- Nem értem , hogy miért jön mindenki a régennel , mi volt akkor ?
-Ha annyira akarod tudni kérdezd Niallt.-Mondta Harry majd kiment a konyhából és fel az emeletre. Istenem mindenki ilyen titokzatos ma ?
Harry
-Héj Louis beszélhetnénk ?- szaladtam vissza a lépcsőn , egyenesen vissza a szobába .
-Harry mi van veled itt a nagy lehetőség , hogy újra kibéküljünk vele és te elcseszed ?- cseszett le Louis.
-Nem tudom , de Brookkal beszélned kéne mert a végén még bajok lesznek .
-Mert mit mondtál neki ?
-Hát a régi szép idők és ő...... hát érdekelte és mondtam neki hogy kérdezze meg Niallt ..
-Tessék? .Én nem akarom ,hogy megtudja , hogy milyen voltam és hogy jöttem össze Carval ... -Louisnak kicsit megállt a szíve a hallottak alapján szóval inkább lement bulizni.  Nem bírtam ki  hogy ne menjek be beszélni akartam vele , de ő már nagyban aludt így hát , oda mentem az ágyhoz . A csajnak eléggé le volt amortizálva a ruhája , gondolkodás nélkül kaptam le az ingemet majd , a felsőmet és kihámozta Daisyt a ruhájából és ráadtam a sajátomat .Annyira törékeny és ártatlan ahogy így fekszik mellettem , én meg egy köcsög voltam vele , de nem akartam ,hogy bárki meghalljon ilyen érzelgősnek .
- Most nézd meg megint mit csináltam - simítottam meg az arcát - miattad , miért kell ilyennek lenned ?Megígértem hogy mindig vigyázok rád ... erre én bántalak a legjobban .... nem jó ez így-ráztam a fejem , pedig ez az este olyan jól indult ...........

Helló kedveseim :D
Direkt a végre  hagytam ezt a kis "levelet" .Először is köszönjük a visszajelzéseket és továbbra is várjuk a komikat , pipákat és a feliratkozókat .Nagyon jól esnek nekünk , ezek a dolgok :D Szóval kövi csütörtökön új rész ;)
UI: Reméljük tetszett ez a rész ;)
Vikk

3 megjegyzés:

  1. Ó drága Vikim:)Először is köszönöm a komikat.Te tartod bennem a lelket♥
    Rész:
    Mi a fészkesmagasságosbundáskenyérért merted itt abbahagyni????Abszolút szivbajos leszeeeeek ááááá hiszti következik hölgyeim khmm khmmm
    Ne máááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááár ha hamar hozod a kövit én is sietek
    Te mindig meg akarsz ölni:DD

    xxx Claire

    VálaszTörlés
  2. Most abba hagyni??!! Hamar a kövit! Nagyon jó, imádom!! :) ♥

    VálaszTörlés