2013. október 10., csütörtök

4.fejezet


Helló mindenki :D
KÖZÉRDEKŰ !! :D
Mostantól minden csütörtökön új rész ( ha minden jól megy ) a másik pedig hogy , lesz egy új szerkesztőnk :D Szóval így lesz egy új főszereplőnk is aki még meglepetés egy darabig ;) Amíg el nem felejtem köszönjük a komikat és a pipákat ♥
Na nem is húzom tovább jó olvasást !! :D
4. fejezte 

~ Daisy ~

Váááá péntek van végre ma van a buli . Egész héten erre  a napra vártam , Brookkal elég jól össze barátkoztunk , nagyon jó fej csaj imádom .Néha együtt megyünk suliba , de mivel ő is imádja a kocsiját mint én ezért van hogy , külön megyünk . Viszont a suliba mindig együtt vagyunk .Ja és tisztáztuk az egész Benes dolgot , még az a kis pöcs is megértette , haladunk . Most éppen a kémia terembe ülünk sajnos, és  a mai nap utolsó részleteit beszéljük  .Amúgy ez a hét nem is volt annyira szörnyű Harry is szokatlanul normális volt .Ez furcsa tőle .
- ..... és nem lesz semmi pia - mondta végül Brook .
-Mi ? - sikítottam fel és teljesen kétségbe estem , nem minta nagy alkoholista lennék de mégis egy buli.  Szinte az egész suli ott lesz , nem akarom azt hallgatni a jövő héten hogy milyen szar volt  .
- Nyugi csak hülyültem , észre vettem hogy , nem figyelsz rám - röhögött - De az a fej .
-Jól van na csak elkalandoztam - böktem oldalba , majd megpillantottam ahogy Harry és a többi srác bejön , megakadt rajta a szemem ma valahogy másabb . Azok a szemek , a széles válla , ahogy a rövid fürjei rendezetlenül állnak , az a huncut mosoly .Úr isten Daisy Maddox hol járnak a te gondolataid , ő nem neked való , ráztam meg a fejem .
- Csak nem egyeseket bámulunk Miss. Maddox - csípett meg Brook - Ne tagadd tetszik neked .
-Valamikor tetszett - suttogtam alig hallhatóan , és a cipőmet kezdtem vizsgálni .Igen bevallom volt amikor oda és vissza voltam tőle de történt valami ami teljesen megváltoztatta a véleményemet És a  gond ott kezdődött, hogy iránta érzett éréseimet még magamnak sem vallottam be.
-Csiripelj csak kismadár ? - mosolygott .
-A-a , nem akarok róla beszélni .- ráztam a fejem .
-Hé barátnők vagyunk nekem bármit elmondha.........- de nem tudta befejezni mert valaki hangos robajjal berontott az osztályba .
-Nem hiszem el Louis - sipákolt Cara - hogy teheted ezt velem , én szeretlek és nem akarom ezt - jaj és jött a műhiszti , az a tipikus műkönny meg a társai .
-De Cara én már ...... nem érzek úgy - vont vállat Louis .
-Ezt még megbánod , könyörögni fogsz hogy , vissza fogadjalak - azzal kirohant .
Gyorsan felpattantam Louis helyéről , gondoltam nem most fogok vele packázni . Nem értem mi történt , eddig minden jól ment köztük ,régen nagy  nagy haverok voltunk meg a fiúkkal is persze, még Harryvel is . Kicsiként minden nap együtt voltunk , amíg az egyik legeslegjobb barátnőm el nem költözött , akkor mindennek vége szakadt .Pedig akkor lett volna a legnagyobb szükségem rájuk . Utána elváltak útjaink nekem új "barátnőim lettek" és ők is eltávolodtak tőlem .Még mindig hiányzik Clara és a fiúk is , igaz ők itt vannak de még se .Ez szar helyzet ,de megtanultam hogy  egy szimpla mosoly mögé rengeteg mindent el lehet rejteni. Régen azt gondoltam, hogy az a legrosszabb, ami történhet velem, ha egyedül maradok. De ez nem igaz. Az a legrosszabb, ha olyanokkal vagyok körülvéve, akik között egyedül érzem magam.Viszont még mindig le vagyok döbbenve  ők voltak a "suli álompárja " Cara a pompon lányok csapat kapitánya Louis meg igazán jól focizik .
-" Később " - tátogtam Brooknak mire megértően bólintott .
Lehuppantam a székembe , és még egyszer oda pillantottam Brookra de láttam hogy , cseveg a srácokkal.A kis mázlista , de engem érdekel mi történhetett , nem bírom ki .Valahogy meg kell tudnom , az első pillanat amikor "örülök" hogy , Harry ül mellettem .
- Hé mi történt az álompárral ? - böktem oldalba könyökömmel a fürtöst .
-Szóval mi beszélgetünk ? - húzta a magasba a szemöldökét .
-Egyszer mindent el kell kezdeni - rántottam meg a vállamat közömbösen - Na de ne térj el a tárgytól .-istenem azok a szemek .Daaaaaaaaisy csapott nyakon a belső énem .
- Hááááát - húzta az agyam , amit egy gyilkos pillantással jutalmaztam - tudod hogy sose szerettem ha így nézel rám - vigyorgott - na de ha minden igaz szakítottak - válaszolta tök nyugodtan . Na erre nekem ugrott a magasba a szemöldököm .Ez meglepett , de várjunk csak akkor szabad Louis mint a madár , és nekem jó a szemem , észre vettem hogy , Brook esete .Mik lesznek még ezen a bulin ma .Egyre jobban várom , közben bejött a tanár és elkezdte tartani az órát .Egyezer csak az óra vége felé valamikor  elkezdett rezegni ,a telefonom , alig észrevehetően kihalásztam a táskámból .
"Hercegnőm csak szólni akartam hogy már itt vagyok nálatok :D Siess haza vagy elkezdek kutatni ;) Xo B"
"Oh te kis pöcs , azt próbáld meg ♥ xoxo D"
- És a választ kérném Miss Maddoxtól - erre felkaptam a fejem , banyek már megint lebuktam ?és már megint Ben miatt.Na ezt hogy magyarázom majd ki .
-Öhhh ....- azt se tudom miről tanulunk nem azt hogy , mit kérdezett de ha nem mondok semmit akkor tuti megint lealáz , amire egyáltalán  nincs szükségem . A franc vigye el , a kémiát a tanárral együtt .
 .....Sav bázis folyamat ...- suttogja valaki alig hallhatóan , mire oldalra kapom a fejem Harry bólint egyet .
- Sav bázis folyamat - vágom rá határozottan egy kis hezitálás után .
- Helyes , de legközelebb gyorsabban ha kérhetem - förmed rám Mr. Kyl .
A szívem a torkomba dobog , még most sem hiszem el hogy megúsztam . De várjunk csak  , jól emlékszem Harry segített nekem ? Azt a nem gondoltam volna hogy , pont ő fog kihúzni a bajból és még érti is ezt az egész szart pedig folyamatosan rossz  dogákat ír .Vagy lehet ezt csak azért csinálja hogy " menő legyen " ?
-K-köszönöm - suttogom vissza .
- Mi nem értettem ? - teszi a füléhez a kezét - Te most megint hozzám szóltál ?
- Harry komolyan úgy viselkedsz mint egy óvodás- forgattam a szemem .
-Jó azért elszoktam a veled való beszélgetéstől .-rázta a fejét -Valaha órákon át beszélgettünk és nézz ránk  most......
- Akkor sem én voltam a pöcs , nem én hagytalak ott titeket  - oh biztos ezt akartam mondani ?  De igen , mit is érdekel engem mit érez
Szerencsémre pont kicsengettek így le tudtam lépni és megúsztam egy beszélgetést . Nem akarom újra átélni azokat az érzéseket amik évekkel ezelőtt történtek . Brookkal megbeszéltem hogy majd otthon találkozunk , mert neki még valami dolga van azt mondta , de nem volt hajlandó elmondani . Bepattantam a kocsimba és haza felé vettem az irányt . Jó azzal a tudattal haza menni hogy ott az öcsém . A zene üvöltött a kocsiba , ki akarom zárni még a saját gondolataimat is ami elég nehéz amikor Nicole - Boomerang megy . Vissza térni , valahová na pont ezt nem szeretnék . Gyakrabban gondolok rájuk, mint beismerem, de sose beszélek se róluk, se a történtekről. Visszahozza az összes megválaszolatlan kérdést. Visszahozza, a "mi lett volna, ha" kezdetű mondatokat, amelyeknél fájóbban kevés dolog marcangolja a lelket.Haza érve megpillantom a fekete X5 és idióta vigyor ül ki az arcomra .Beálltam  a szokásos helyemre , és beszaladtam a házba , egy kicsit szerencsétlenkedtem a kulcsommal remegett a kezem az izgalomtól ,de azt is megoldottam .Persze ahogy beléptem  , meghallottam hogy megy a TV és mint egy őrült rohantam be a nappaliba , a kölyök éppen a kanapén feküdt , én pedig gondolkodás nélkül rávetettem magam .
- Ááááááá -ordított fel amikor rajta landoltam- te meg vagy húzatva ?
-Én is szeretlek - adtam egy puszit az arcára , szorosan magamhoz öleltem.
-Hát te meg milyen bogyókat szedsz , vagy szívsz valamit ? - röhögött - És igazán adhatnál nekem is elegem van mindenből .
-Már megint az anyád - mire ő csak bólogatott - Jó most nem fogsz depizni miatta BULI VAN - sikítottam - vagyis lesz - javítottam ki saját magam .A konyhába összeütöttem magamnak egy kis ebédet , majd megtaláltam anya levelét a hűtőn , hogy egy jó darabig biztos nem jön haza , majd telefonál és hogy a házvezető nőnk holnap haza jön .Már megszoktam , kb 10 éves korom óta így mennek a dolgok amióta , a szépségiparban dolgozik újra .


~ Brook~

-Kémia óra lesz Daisy érted ? KÉMIA!! - nagyban kiabálok neki , de semmi reakció oké,hát ha te akartad  ..... és nem lesz semmi pia.
-Mi ? - sikított fel a kis alkesz .
- Nyugi csak hülyültem , észre vettem hogy , nem figyelsz rám - röhögtem egyet , de nagyon megérte.
-Jól van na csak elkalandoztam - mondta , majd belém könyökölt már már szint e fájt , vissza akartam adni , de inkább nem tettem , mert láttam hogy betoppant fürtöske is.Pár perccel később Cara  és Louis vitája jött én csak néztem , mint vak a moziba , mint akit nem is érdekel a szitu. Daisy akkora erővel huppant le a székére, hogy azt hittem , hogy röhögőgörcsöt kapok mert le esik onnan . Néhány flegma nézést vetette rám én meg bemutattam neki , ő meg erre csak a száját a keze elé tette és elfordult , mintha itt sem lennék. Komolyan kezdem bírni a csajt .
A kémia órát túléltem valahogy , mert elképesztően lassan teltek a percek . Louis meg sem szólalt egész végig , ezért nyomattam a face-t és beszélgettem Liam-mel aki mögöttem ült a mai napról , felajánlotta hogy segítenek a srácokkal készülődni . Egyszer nagyon meglepődtem mert valaki hátba bökött és kiesett a telefon a kezemből . A tanár meg rögtön hátra fordult  azt hittem , hogy engem fog felszólítani vagy csak kapok egy intőt , de semmi se e helyett D-nek szólt . Tudom nem szép de én csak röhögtem , mint valami  beteg állat , mert ahogy láttam már megint a telefonja miatt cseszték le . Louis már befogta a számat , de inkább meg nyaltam a kezét mert nem kaptam levegőt . Erre ő is elkezdett nevetni.
-Na végre-mondtam , egy kis mosollyal.
-Mi az ?- mondta meglepődötten.
-Semmi, semmi-mondtam neki kicsit titokzatosan . Végre csengő, olyan volt mintha 2 napja itt rohadnék .Kaptam egy sms-t Harrytől , hogy beszélnünk kell , az üzenetet olvastam amikor véletlen neki mentem valakinek .
- A kicseszett életbe nem tudsz figyelni ? - sipákolt az "áldozatom".
Jaj nem már ilyen nincs , Miss Hisztibe botlottam bele . Istenem miért csinálod ezt velem , nem volt elég a gyilkos pillantás amikor Louisval beszélgettem .Na ez most tuti megöl , de túl fiatal vagyok még .
-N-ne haragudj - alig bírtam beszélni ami nálam furcsa .
Rohantam a wc-be hogy elkerüljem nagy íveben . Berohantam a lány mosdóba és elfoglaltam egy üres helyet , lehajtottam és leültem .Már vagy 3 perce ülök a wc-n nagyba mikor bejön valami lány csoport . Az egyik csak  bőgött és a többi meg csak nyomta a szokásos dumát .Ennél jobb nem is lehet , megint itt vannak . A telefonom elkezdett csörögni bakker , le akartam húzni a wc-t hogy ne hallják ,de ehelyett a telóm belesett a kagylóba. A WC KAGYLÓBA. Bassza meg , hogy fogom én ezt kiszedni innen ?
- Brook , Brook !!!! - Harry kiabált . Wá ilyen nincs teljesen kiment a fejemből a srác , de ha nem szólok ki a  végén még bejön a lány wc-be . Cara és a többi lány pont kimentek és hallottam ahogy valaki azt mondja , hogy berohantam ide .Pedig már reménykedtem hogy , feladja a keresésemet .
-Hát jó....-mondta.Az ajtó hirtelen kinyitódott , hallottam a lépteit majd 10 ujjat láttam az ajtón és végül Harry fejét.
-Hello cica !! -köszönt kedvesen.
-Hello kislány , eltévedtünk ?- nevettem , vicces szitu , a nagy Harry Styles a lány mosdóba én meg próbálom kihalászni a mobilom .
-Elfelejtettél ? - biggyesztette le az alsó ajkát .
-Téged drága nehéz ha folyamatosan , a sarkamban vagy .
-Lennék én más sarkában is de még nem lehet - kacsintott .
-Várd ki a végét Styles , Daisy elég önfejű tud lenni ...várj valakire emlékeztet nem is tudom kire ? -tettem fel a költői kérdést .
-Jaj , ne csináld már , gyere menjünk ... félsz vagy mi van hogy itt bujkálsz? -kérdezgetett nagy lelkűen .Valaki elkezdett visítani:
 - OMG,.. Harry a lány wc-ben van , Harry egy kibaszott kukkoló .
-Ne fogd be  a kurva életbe már fogd be !!!- már kiabált vele Harry mikor bejött egy tanár .
-Mr.Styles azonnal menjen ki innen .-már förmedt rá a tanár.
-De tanár úr !!- húzta a kezét el a tanártól , mert ő  már húzta volna ki a mosdóból.
-Kérem... öhmm... uram , ne vigye ki ,mert akkor nem tud nekem segíteni - mondtam dadogva.
-Mert baj van , rosszul van Mrs . Medison ??. kérdezte a tanár kedvesen.
- Nem semmi , csak meg akartam kérni , hogy segítsen öhm... öhm.. a - a
-Segítsek neki megtalálni Daisy Maddox mobilját mert  tesióra után itt felejtette , asszem ennyi ugye édes ?- megint a szokásos modor.
-Persze , ennyi  kisasszony. - mosolyogtam rá önelégülten.
-Akkor hagylak is titeket szerelmeseket - rötyögött egyet magán majd kiment . Ilyen embereketis már...
- Na szóval akkor kiveszed ? -  kérleltem Harryt a lehető legkedvesebb arcommal.
- ŐŐŐŐ..... nem  ,hová gondolsz majd a wc-ben fogok turkálni neked ?-halál komoly képpel nézett rám , én már teljesen para voltam amikor elkezdett röhögni -  na jó  csak viccelek .
5 perc után kiszedte a telefont , elég vicces volt , viszont  teljesen tönkre ment , ezért meg kértem hogy menjünk és vegyünk egy ujjat , közbe át beszéltük a bulit és hogy minden meg van -e .Mivel rá bíztam a piát , bár nem csalódtam semmit .....


3 megjegyzés:

  1. Irtó jóó!! Kérlek siessetek!!!♥ :)

    VálaszTörlés
  2. imádom siessssssssssss a kövivell fantasztikus <33

    VálaszTörlés
  3. Hazza és a vécékagyló new love story...xDD
    Fúúú de felbecsülhetetlen érzés mikor irsz egy k*rva hosszú komit és a te kicseszett dédelgetett telefonod kiirja h elküldve de nem...Felbecsülhetetlen..Végül is kösz hogy szóltál..:)
    I'M the real man of the technoligie
    Rész Imááááááááááááááááááádtam♥
    Hamar kövit..és bulit:D
    xxx Claire

    VálaszTörlés