2013. október 2., szerda

3 . fejezet

Helló mindenki :D Itt az újabb rész reméljük tetszeni fog szóval jó olvasást :D♥♥

3.Fejezet
Zene


~Brook~
A tanár "megkért" hogy cseréljek helyet  Stylessal .Eléggé önelégült képet vághattam , de viszont sajnáltam Daisyt egy kicsit. Amúgy meg nem értem mi a szart rinyál , más örült volna ha az a srác mellé került volna. Na mindegy hagyjuk , nem értem őt . Nagy nehezen átültem Louis mellé. Eléggé édes srác , bár azt hallottam van barátnője , valami pompon csaj vagy ki  a sz**. Nem szeretem a pompon lányokat , azok  tökéletesnek hiszik magukat pedig nem azok kis ribik akik csak az ugrálásban jók.
-Szia-köszönt Louis nagy vigyorral .
-Hello - köszöntem vissza majd leültem. Körülöttem valami 1D nevű társaság ült , mellettem Louis ,és mögöttem még vagy 3 srác ,és persze Harry még Daisy mellett. Nem értettem ,hogy miért hívják így őket, de azért pletykákat csak hallok majd vagy majd megkérdezem Daisytől.
-Na akkor gyerekek , folytathatom az órát ? Mindenki leült ? Nem szeretném ha további beszéd lenne megértettük egymást?-kicsit dühösen beszélt már a tanár,de mi csak bólintottunk . Ja persze felfogtuk.
-Ugye Brook vagy ?-kérdezte Louis.
-Igen ,honnan tudod ?- kérdeztem értetlenül. Majd eszembe jutott , nem rég mutatkoztam be az osztálynak ,már javítottam volna ki magam mikor újra mond valamit.
-Én Louis vagyok ha már kérdezted ..., ja és tudod előbb mutatkoztál be és már  hallani lehet pletykákat az új csajról.Te még egyet sem hallottál ??  
Kicsit megdöbbenve néztem, majd flegmán válaszoltam.
-Nagyon szívesen máskor is. Milyen pletykákról beszélsz ? Rosszakról vagy jókról ?
-Hát mindkettő... Ez rossznak számít ? -Valami magas lányos hangon elkezdett dumálni.- "Olyan ronda ez a szőke csaj , azt hallottam , hogy az előző sulijába mindenki szét b+. A pasijait is csak a pénzük miatt tartotta , mert amúgy kenyérre is alig van pénzük". Viszont vannak jók is  !!  Igazán dögös ez a Medison vagy ki , asszem Brooknak hívják. Úgy szívnám a száját . Gyönyörű kék szemei vannak.... Hablatyolt még valamit.
-Jól van elég elég lesz Louis.-mosolyogtam rá, de ő furcsán reagált mert szerinte nem ezt várta.-A régi sulijaimban is volt pletyka rendesen.Bár ennek a pletykának amit mondtál a felese igaz, de semmi baj.
Még mindig önelégült vigyorom volt ,mikor megszólalt a jelző csengő. A tanár elkezdte mondani a házit és kiengedett minket .  Louis miatt még vissza fordultam ,de nem láttam ,csak Daisyt ahogy szalad utánam,
-Miért nincs bekapcsolva a telefonod ? Apud hívott vagy száz-ezerszer.-mondta-Na mindegy , azt mondta kész a kocsid és hogy menj el érte. Menj el az enyémmel , mert nekem még dolgom van  itt vannak a kulcsok , később találkozunk...-hadart tovább majd elsietett valamerre.
Kimentem a parkolóhoz és csak azt láttam ,hogy valami fiú Daisy  kocsijának van támaszkodva.
-Szia- köszöntem nagy lelkesen ,mert igazán helyes volt a srác
-Csá - köszönt flegmán ,majd elindult felém. Nem értettem ,hogy  miért , de valami észveszelytő vigyorral mosolygott rám, Már -már olvadoztam ,mikor bemutatkozott.-Ben vagyok.
-Én Brook- nagy lelkesen  válaszoltam - Gyönyörűek a szemeid -Próbáltam bókolni , de azért csak nem hagyhattam magam- bár az enyémek szebbek  de nem baj.
-Én ebben nem vagyok olyan biztos....-mondta egy kicsit kéjkedve. Lassan elindult felém , majd meg érintette az arcom. Magasabb volt nálam , ami az előnyére vált. Erősen a szemembe nézett ,én meg majdnem elélveztem.Már hajolt felém , a lélegzetét ,már éreztem az arcomon...az orrunk összeért.. és akkor...
-BEN MIT CSINÁLSZ ??!! -  kiabált valaki  , és egyre közeledett felénk. Ben nem tágított ugyanúgy folytatta amit elkezdett.Hirtelen egy kezet éreztem a mellkasomon , ami csak eltolt Bentől . Nem értettem ki képes arra ,hogy megzavarjon...
-Ben , hogy tehetted ? Ő a barátnőm..-kiabált Daisy.
-Én csak szórakoztam hercegnőm.. baj ? - enyhe perverz vigyorral , megfűszerezve válaszolt.
-Én... nem tudom..-még a lélegzetem is elállt , csak dadogva nyögtem ki valamit.
-Tudod mit ,  eddig nem hittem a pletykáknak ,de most már..-Daisy dühödve elráncigálta Bent  . Én csak össze rogytam a földre és semmit sem tudtam tenni vagy mondani..Valaki közeledett felém volt az. Harry volt az megismertem a cipőjéről.
-Mi a baj Brook ? - kérdezte meglepetten.
-Jaj Harry ne játszd itt a meglepettet tudom ,hogy láttad az egészet..-próbáltam vissza fogni magam.
-Ja tényleg láttam, de k***ára nem érdekelt , hogy mi történik csak onnantól mikor Daisy ide jött. Milyen kulcs van nálad ?- nézegette Daisy kocsijának a kulcsait a kezembe .
- Az övé , csak kölcsönadta .  Most csesztem el a lehetőséget , hogy elmenjek a kocsimért, mert meg érkezett , de per pillanat semmi kedvem az ő kocsiját vezetni .....
-Tudod mit elviszlek vele , ha már ki hagyom a fizika órát - próbált kedveskedni ,hogy ne érezzem magam rosszul.
- Hát nem tudom. De csak akkor ha neked nem gond ,oké ?
-Oké - mondta , majd segített felállni. Elkísért a kocsiig , majd beültünk.Elég otthonosan mozgott Daisy kocsijában , ami elég meglepő volt .Csak bámultam , mint egy idióta .
- Nekem is ugyan ilyenem van - nevette el magát . Elmentünk a kocsimért ,majd Harryt meg kérdeztem nincs-e kedve elmenni valahova , de ő persze igent mondott.Azt mondta úgy sincs más dolga.

                                                     ~1 órával később ~
-Mit hozhatok ? -kérdezte egy jó képű pincér aki elég feltűnően szemezett velem .
-2 cappuchino lesz !- mondta Harry kicsit dühösen-Tudod nekem és a barátnőmnek , megfelel édes ?-közbe  meg is fogta a kezem. A pincér srác meg elment..., szegény pedig nagyon helyes volt .
- Harry !!!-kiabáltam rá-Hogy tehetted ?
-Mi van cica nem tetszett? -válaszolt enyhe perverzséggel majd mint aki jól végezte dolgát hátra dőlt a széken.
-Jól van Harry... nálam nem fogod ilyen könnyen kihúzni a gyufát !! Azt hitted rád mozdulok vagy ilyesmi?Hát ki kell ábrándítsalak de nem vagy az esetem  - mondtam neki nagy mosolyogva .
-Wow tényleg ? -kérdezte kicsit meglepődötten , és közben felállt és elkezdett felém hajolni .-pedig én általában mindenki esete vagyok .
- Jól van Harry , megfogtál - felálltam én is , már megakart csókolni ,mikor a kezemet a fejéhez nyomtam és vissza ültettem.-Tudom , hogy Daisy tetszik nem kell titkolni...
- Ugyan már ..chh.. honnan veszed ezt a baromságot. -és közben erősen bámult kifelé az ablakon .
-De  édesen hazudsz - mosolyogtam rá - Tudod ha a szemembe néztél volna hihetőbb lenne... Na akkor édes, eszünk is valamit ?
-Hagyjál..., ne tereld a témát , és szerinted csíp engem vagy bejövök neki ? -kérdezte egy kicsit cupcapelve.
-Húha , mekkora változás. Hát nem tudom , olyat mondott , hogy ne kezdjek ki veled mert egy p*** vagy , meg hasonló ..
-Komoly? -kérdezte kicsit idegesen.
- Ja , de nyugi van . Ezt csak első napomon mondta , ami ma van .. hát ez van Harry . Ha annyira tetszik miért nem mondod el neki ?
-Tudod nem olyan könnyű valakinek valamit mondani, annak aki szívből gyűlöl , és ha olyat tettél na de mindegy... segítenél nekem?- kérdezte nagy mosollyal az arcán.
-Mondjad..  , miben segíthetek Mr . Styles. ?
- Hát az van , hogy.... szeretnék Daisyvel egy kis időt tölteni , de sose jön össze , mert nem kedvel , ugye ezt te is mondtad szóval ? Mi lenne ha tartanánk egy bulit nálam vagy... nála...
-Nálam ? Nekem oké ,úgyse ismerek még senkit se a suliból. Az a lényeg , hogy D ott legyen igaz ?
-Ja , de ha gond szólj nyugodtan , mert nálam is lehet. Akkor Péntek este nálad ? 10 kor ?
-Ja szerintem jó lesz ! Hívd a haverjaid ,és még akkor kell vennem ......
2 órával később kijöttünk a kávézóból , elköszöntünk egymástól , majd mindketten elindultunk a kocsikkal hozzánk. Harry leparkolta D kocsiját előttük én beadtam , az anyukájának a kulcsát , majd hazavittem . Nagyon izgatott lettem a buli miatt , imádok bulizni . Viszont nem tudom hogy , beszéljek Daisyvel , teljesen kiment a fejemből hogy , viselkedett , amitől elég ideges lettem .


~Daisy~

Nem értem Brookot , miért támadta le az előbb az öcsémet, miért kellet kikezdenie vele ?Nem volt elég nekem ma Harry még ő is ? Na de mind egy , majd beszélek vele .Viszont most nem rágom rajta magam , itt van az öcsém és nem tudom hogy , először öleljem meg vagy tekerjem ki a nyakát , több dolog miatt is .Ott töprengtem , mikor megláttam hogy vigyorog . 
-Te rajtam röhögsz ? - böktem a mellkasára .
-Igen le vagyok döbbenve Daisy Maddox nagyban gondolkodik .Ritka pillanatok egyike .
-Teee kis ..... - már estem is volna neki ha nem ölelt volna meg .
-Hidd el ezt egyszer még megköszönöd nekem - puszilt a hajamba .De mire célozhat ezzel ? -Na de gyere elviszlek vásárolni ,kárpótollak .
-Ez már jobban tetszik Benny Booooooo - erre ő csak a fejét rázta .Rájöttem hogy nem érdemes mérgesnek lennem mert minden 1 percben, mikor mérges vagy, elveszítesz 60 másodperc boldogságot.
Szeretem a kocsiját , X5 BMW , nem annyira jó mint az én Roverem de megteszi .Apropó remélem Brook vigyázni fog rá és nem töri össze .Néha nem értem ezt a lányt , szinte egész nap minden rendben volt , Louisval tökre jól elvoltak , akkor utána velem is felhőtlenül dumált , most meg olyan ellenszenves volt .Amúgy a mai nap , nem is volt annyira szörnyű kivéve a kémia , nem is akarok vissza gondolni .Gyorsan bekapcsolom a rádiót hogy , eltereljem a gondolataimat , mivel az  öcsém ma nagyon szótlan , ez furcsa , pedig általában be sem áll a szája . Próbáltam faggatni a mai napjáról, de sikertelen , itt valami nincs rendben .Lehet csak szimplán szégyenli magát ? Jaj Daisy ne nevettesd már magad , pont a te öcséd bánná hogy , megszívatott téged , jó vicc  .Még vagy egy 20 percet autóztunk amikor megérkeztünk a plázába .Úgy tapsikoltam mint egy kisgyerek akit elvittek az állatkertbe .Leparkoltunk , és ahogy elállt a motor kiugrottam a táskámmal a kezembe  , ez a kis mocsok meg direkt szép lassan kimászik , lezárja a kocsit és átsétált hozzám . Oh ezt még megbánod , Maddox , kifosztom a tárcádat .Belé karoltam és úgy vonszoltam magam után , a szemem sarkából láttam hogy , felfelé kezd görbülni a szája , egy pont nekem .Nem tudtam választani melyik üzletbe menjünk be először ,Chanel vagy Louis Vuitton , Prada ? Boltról boltra húztam , imádom ilyenkor az arc kifejezéseit , ennél feltűnőbben nem is unhatná magát . De örüljön neki hogy még él , ha csak belegondolok kik láthatták azt a képet .Most per pillanat egy kávézóban ülünk és a Lattémat szürcsölöm  , nem Starbuks de megteszi .
- Na szükséged van még valamire? - vigyorog velem szembe .
-Erősen török a buksim azon hogy , vissza küldelek azért a cipőért .
- Aha várhatod hogy vissza menjek így , Daisy 6 táska cuccod van - mutatott a körülöttünk lévő táskákra.
-De még kinéztem a múltok azt a kiskabátot ott tudod - próbálok utalni a velünk szembe lévő helyre .
-Oké megittad megyünk , de utána befejezted mert anyám így is ki fog nyírni .
Gyorsan végeztem a kávéval , fizettünk és már bent is voltunk .Megkerestem az említett ruhadarabot 1-2 x felpróbáltam a biztonság kedvéért . Nagylelkűen kifizette nekem , én meg boldogan vettem az irányt kifelé . Mivel mind a kettőnk keze tele volt , viccesen nézhettünk ki a kocsinál ahogy próbáltunk kinyitni a csomagtartót . Ben megelégelte az egész szerencsétlenkedést és a földre dobta a kezében lévő táskákat .
- Hé vigyázz mit dobálsz - kiabáltam rá és olyan csúnyán néztem rá mint még sose .
-Bocsánat - emelte fel a kezét védekezően - Majd jobban vigyázok .- vette ki a kezemből a cuccokat és szépen betette a csomagtartóba .Bepattantam a kocsiba és már haza felé is tartottunk , szeretek az öcsémmel lenni , de beszélni akarok Brookkal mert tényleg megkedveltem a csajt .A nagy elmélkedésben , észre se vettem hogy , már haza is értünk . Be akartam hívni , Bent de azt mondta hogy sietnie kell haza mert apunak valami céges főnöke megy hozzájuk és az anya szörny ( a mostoha anyám ) ráparancsolt hogy időben érjen haza .Komolyan egyszer még beolvasok annak a szipirtyónak . A kocsiban ültünk és próbáltam győzködni mikor valaki kopogtatott az üvegen .Sikítottam úgy megijedtem , megfordultam és az anyám vigyorgott velem szembe .
-Gyerekek gyertek már be - nevetett .
-Bocs Tina de sietek haza - mentegetőzött Ben - Gyere segítek kivenni a cuccaidat .
- A mijeit ?- kérdezte anyu kikerekedett szemekkel .
-Hosszú legyintettem - nincs kedvem elmesélni az elejétől - Brook haza hozta a kocsimat ?Beszélni akarok vele .
-Igen bent van a garázsba .Aztán elment valahová .
Megnyugodtam egy kicsit , már csak beszélnünk kell .Nagy nehezen becipekedtünk , és felvittük a cuccomat a szobámba .El se kell mondjam anyám mennyire , nem lepődött meg mennyi mindent kaptam .Kipakoltam a vadonat új holmijaimat és büszkén pillantottam az új szerzeményeimre . Küldtem egy sms-t Bennek , megköszöntem még egyszer az egész délutánt , majd ledőltem az ágyamra és bekapcsoltam az IPodomat .A zene ellazított, magával ragad, és elfeledteti velem a gondokat. A zene az én drogom, az egyetlen dolog, ami elkábít , már majdnem elaludtam amikor az én Hopom felugrott az ágyamra és elkezdte nyalogatni az arcomat . Belőlem egy kisebb nevetést váltott ki . Gondoltam lemegyek és kinézek , Brook itthon van már .Átöltöztem és már lefelé tartottam amikor anyám utánam kiabált .
- Kicsim , a hétvégén el kell utazzak egy megbeszélésre . Ha gondolod szólj az öcsédnek hogy , ha van kedve " csövezzen " itt - mutogatott a levegőbe , röhögve .Imádom amikor próbál laza lenni , kisebb nagyobb sikerrel .
- Mikor indulsz ?
-Péntek reggel , de megleszel nem ?
- De de semmi baj - mosolyogtam vissza - Majd szólok neki , de most húzok , nemsokára jövök .-Azzal a lendülettel már kint is voltam , szerencsémre Brook akkor parkolt le egy kocsival a házuk előtt .Elkezdtem integetni neki mint egy őrült , de ő még arra se nézett .Mikor kiszállt oda szaladtam hozzá .
-Hé Brook - mosolyogtam - Merre voltál ?
-Nem mindegy neked ? - tök lenézően viselkedett .-Amúgy is hol a pasid ? - nézett körbe .
-A mim ? - húztam fel a szemöldököm - Nekem nincs......- jaj csaptam a homlokomra - Te azt hittet a srác a pasim ? Fúj ! Ő az öcsém - röhögtem el végül magam .Ő se bírta ki nevetés nélkül , ott röhögtünk vagy 5 percig , már a könnyem folyt .
-Ne haragudj ha bunkó voltam de ....- habozott egy darabig - Amikor legutóbb megbíztam valakibe nagyon megégettem magam .
-Én se voltam a legkedvesebb ember ,egy éve az öcsém össze jött az állítólagos barátnőmmel és amikor szakítottak két tűz közé kerültem . A csaj , megharagudott rám és csúnyán bekavart dolgokba , azóta nem szeretem ha az öcsém ilyeneket csinál  .De fátylat rá - öleltem meg hirtelen , nem tudom miért , de úgy éreztem hogy , szüksége van rá .Nagyon meglepett hogy , ő is vissza ölelt , de jól esett .
-Amúgy mit szólnál ha tartanánk egy bulit a hétvégén ? Az öregem nem lesz itthon és szabad a ház - kacsintott .
- Komoly ? Ez tökéletes , anyu is elutazik - ugráltam örömömben - És legalább be tudom normálisan mutatni az öcsémet - kacsintottam neki .Amire , ő játékosan a vállamba bokszolt .
Belé karoltam és , húztam a hátsó kert felé , ott letelepedtünk a fűbe és terveztük a hétvégi bulit .


3 megjegyzés:

  1. Imádom!♥ Gyorsan kövit!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Ó.Te.Szent.Magasságos.Répás.Bundás.Kenyér.
    Hiszti betöltés alatt 3.2.1...
    Miééééééééééééééééééééééééééééééééért?Ó miééééééééééééééééééééééééééééééééért hagytátok abba?most ebbe a komiba sűrítem bele az elmúlt három részről alkotott véleményen.
    Tetszik ez a kivűl bunkó mégis könnyen megnyíló Styles mint valami csoki szuflééé.Nem is répás szuflééé:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Hamaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kövit.xxx
    Ja és miért nem lehet egyszerre nyomni a kövi gombot meg az imádomot?
    Felháááááááááááááááááááááááboríííííííííííííííííííííííítóóóóóóóóóóó
    Vagy tíz percig nyomogattam egyszer az egyiket majd a másikat...nem jöött össze..xDDD
    xxx Claire

    VálaszTörlés