2013. szeptember 11., szerda

Prológus

Prológus



~Brook~


Minden kezdet nehéz , főleg amikor egy teljesen új világba csöppensz .Mindenkinek meg akarsz felelni hogy , elfogadjanak .Hogy ne cikizzenek folyamatosan .Ja és a legjobbat még nem is mondtam , egy új suliba kerülök már negyedjére .Amúgy még be sem mutatkoztam Brook  Medison vagyok . 18 éves , a papámmal élek .Átlagos lány vagyok , szőke haj  ,barna szem .Mivel elég sűrűn változtatjuk a lakhelyünket apum cége miatt , így nem mondhatom el magamról hogy , tele vagyok barátokkal , de azt sem mondanám , hogy nincsenek :) .Nehezen nyílok meg emberek előtt, utálok magamról beszélni. Mindig vágytam egy legjobb barátra akivel minden bajomat megoszthatom, azt hittem az előző barátnőm lesz az de ő csúnyán betett nekem , amit meg is járt.Az élet során minden egyes emberrel való találkozásodnak célja van. Egyesek próbára tesznek,egyesek kihasználnak, egyesek pedig tanítanak. De a legfontosabb, hogy egyesek ki
fogják hozni belőled a LEGJOBBAT.Általában én vagyok mindig a "gazdag , bunkó , szőke csaj , aki mindent tönkre tesz".. Apukám ilyenkor mindig azt mondja , hogy ne foglalkozzak velük mert csak féltékenyek , ilyenkor kivesz egy szabadnapot vagy csak egy délutánt , hogy velem tölthesse az idejét! .Most is itt ülünk a kocsiba egymás mellett éppen az új házunkhoz megyünk .Kíváncsi vagyok meddig tanyázunk le itt , de bevallom eddig tetszik a hely...!!


~Daisy~

Nem hiszem el , 2 nap és újra suli .Boldognak kéne legyek mert ezen az éven kívül még egy szörnyű év és érettségi .Utána jön a nagyvilági élet , ami nekem nem valami kellemes mert a szüleim híresek .Azaz voltak , de így is szívok miattuk .A mamám Tina Maddox ex szuper modell  a papám pedig Jason Maddox valami cégnél fejes .Mikor 7 éves voltam elváltak , de anyám megtartotta a Maddox családnevet ,vele élek együtt.Álatába keveset látom az apámat , mert ő az új családjával él , Cristinnel az új feleségével és van egy fél tesóm Ben aki  velem egy idős ugyan olyan barna haja van mint nekem csak velem ellentétbe gyönyörű kék szeme van  .Igen az apám félre lépett már a házasságuk elején ,ezért eléggé neheztelek rá és nem mondanám felhőtlennek a kapcsolatunkat .Ünnepekkor megyek el csak hozzájuk de akkor is csak pár napot .Viszont Bennel sokat találkozok, nagyon jó fej , imádom , nem hibáztatom az apánk tettei miatt ő nem tehet róla .Apa viszont mindig drága ajándékokkal pótolja a szeretetét , mint például a kocsim amit a szülinapomra kaptam tavaly .Ne értsetek félre , imádom a kocsim egy fehér Range Rover Sport , az álom kocsim .Az anyám szerint modell alkat vagyok így 10 éves korom óta fotózásokra cipel folyamatosan, de ő mindig a legjobbat akarja nekem .Néha élvezem viszont néha ki nem állhatok . Tipikus csajos csaj vagyok , imádom a szép ruhákat magassarkúkat , de ugyan úgy felveszek egy deszkás cipőt vagy egy lazább szerelést .A suliba nem szeretek a figyelem középpontjába lenni .Mondhatom sok "barátom" van , de ezek érdek barátok .Mindenki azt mondja a 11. év a legjobb , ki tudja mit hoz a jövő . 

Itt az első blogunk , reméljük tetszeni fog .Ha tetszett akkor pipa , vagy komi nagyon boldogok lennénk ha sok visszajelzés jönne :D 
Betti &Vikk

1 megjegyzés: