2013. szeptember 26., csütörtök

2. fejezet

Hey mindenki :D Köszönjük a komikat és a pipákat , nagyon jól estek :) Itt lenne az újabb rész , reméljük tetszeni fog nektek . Továbbra is várjuk a visszajelzéseket úgy hogy pipálni, komizni és feliratkozni is ér ;)
Jó olvasást !
Betti&Vikk 

2. rész


~Daisy~

Hála istennek az eslő órának hamar vége lett .Miss Cooper bemutatta mindenkinek Brookot , ő mesélt magáról pár dolgot , kedves lánynak tűnik .Most is éppen a szekrénye felé tartunk és , beszélgetünk .Igen a reggeli kezdéshez képest egy kicsit már oldottabb .Ami viszont feltűnt nekem is hogy , elég sok lopott pillantást vetett Louis felé .Csak egy probléma van , neki van barátnője ,a mit ő nem tud .Bár szerintem egyáltalán nem illenek össze Carával , a csaj egy elkényeztette , nyávogós picsa , Louis pedig egy tök normális , kedves srác .Mikor végeztünk , eltopogtunk az én szekrényemhez , elő vettem a kémia cuccomat , egy hatalmas  undorral az arcomon .Utálom a kémiát , sose ment és a tanár pluszban még pikkel is rám , szó szerint kín és szenvedés nekem az a 45 perc .Szerencsémre ebből a tantárgyból nem kell vizsgázzak , csak az órákon kell ott legyek és arra összpontosítani hogy ne húzzanak meg belőle .A kémia terembe beérve , kaptam egy sms-t ,nem figyeltem  így neki mentem valakinek a könyvek egyből kiestek a kezemből le a földre .
-Oh sajnálom......- de amikor felnéztem egy önelégült vigyorral és két smaragdzöld szemmel találkoztam - vagy ha jobban bele gondolok nem is sajnálom annyira .
-Jaj Maddox hadd segítsek már - mordult fel Harry és már nyúlt is volna a könyvemért.
-Kösz megvagyok anélkül is - ahogy felálltam , láttam hogy leül Louis mellé mint mindig .Becsengettek , a szememmel egy szabad hely után kutattam és megláttam Brook mellet egyet .A picsába még meg se tudtam nézni az üzenetemet mert bejött a tanár Mr. Kyle .Ő az a tipikus tanár aki a vezeték nevünkön szólít és magáz minket bár a 165 évével nem is csodálkozom .Jó ez bunkó volt de ideje lenne már neki nyugdíjba menni így csak egymást boldogítjuk .
-Jó napot mindenkinek. Gonodolom te vagy az új lány,Miss Medison ugye?- Brook csak bólintott igazi flegma fejjel . -Remélem tetszeni fognak az óráim.-mondta.
Persze jó pofizzunk az új diáknak , úgy is megtudja milyen vagy ne erőlködj annyira nem mész vele sokra , gondoltam magamba és a szememet forgattam .Majd bele kezdett az unalmas órába ,  úgy se szoktam figyelni fenntartom ezt a jó szokásomat ebben az évben is ,így ha már nincs jobb dolgom megnézem ki írt.Kikutattam a telefonom majd a pad alatt a lábamat keresztbe raktam és a telefon így a combomon helyezkedett el .
" Ha lesz időd menj fel twitterre ;) Ezt a reggeliért kapod :P Hercegnőm xx Ben "
Mit csináltál te szerencsétlen , gondoltam magamba .Gyorsan bepötyögtem a a jelszavamat és már ott is volt az értesítés .
 "A világ legjobb nővérének , egy kis nyári emlék :D 
UI: Na ezért nem jó ha apuci ugyan olyan telefont vesz nekünk , még véletlen az enyémmel fényképezel ;)Tudd hogy szeretlek Hercegnőm ♥♥ "#Daisy_Maddox
-Ilyen nincs - mordultam fel egy kicsit hangosabban , mire mindenki felém kapta a fejét persze a tanár is .
-Valami baj van Miss. Maddox ? - mintha érdekelne - Vagy van jobb elfoglaltsága ?- kukucskált a pad alá .
-Nem Mr.Kyle - dugtam el a telefonomat a zsebembe .
-Akkor folytassuk az órát ....- és szövegelt tovább .
Oh Ben az apád életére esküszöm hogy ezért még kapsz .Eléggé lemaradtam , ezért elkértem Brook füzetét és lekörmöltem amit eddig írtak , már a felénél tartottam amikor a tanár újra megállt .Kivételesen nem miattam .Ami elég nagy szó , nem egyszer kötöttem ki miatta  az igazgatóiba mert nem tudom időben befogni a számat , már elég jóban vagyok a titkárnővel , ha bármire szükségem van csak szólnom kell neki.Nem nagyon figyeltem ki volt az oka az újabb szünetnek , de ahogy ismerem a tanárt úgy is pillanatokon belül megtudjuk .
-Mr. Styles - erre felkaptam a fejem , mi az istent csinált ez a gyerek ? -Esetleg megosztaná velünk mi olyan mulatságos , vagy csak Mr.Tomlinson tudhatja meg ?
-Igen tanár úr csak vele beszélném meg ha lehet - az a pimasz vigyor komolyan a sírba visz .
A tanár erre csak a fejét rázta és újból vissza tért a tanagyaghoz .Pont befejeztem a másolást amikor Brook , megbökdösött .
-Hé Daisy kik azok a srácok - mutatott Harry és a többi jómadár felé .
-Hát a göndör fürtöst már ismered , Harry , mellette Louis Tomlinson a legjobb haverja , ő egy igazi móka mester , kedves srác bármikor számíthatsz rá ha bajban vagy csak sajnos foglalt . Mögötte a mi "rossz fiúnk" viszont kevésbé rosszabb mit Harry , ő Zayn Malik .Mellette a barna hajú barna szemű srác Liam Payne ő a srácok őrangyala  , ős is nagyon jó fej .Mellette a szöszi pedig Niall Horan a mi kis Ír manónk ő is nagy 
mókamester.És ha össze ereszted mind az 5 akkor abból nincs semmi jó - nevettem el magam egy picit .
-Nem hiszem el hogy , ebben az osztályban nem lehet tanítani - csapott az asztalra a tanár - Na ezen most 
 változtatunk .Miss .Medison kérem cseréljen helyet Mr.Stylessal .
 Ne ez csak egy rossz vicc , nem hiszem el hogy , most pont őt fogják ide ültetni mellém .Még egy nyomós ok amiért  utálni fogom a kémiát .Brook felpattant a helyéről és se szó se beszéd leült Louis mellé .A kis mázlista , bezzeg én meg megkapom ezt az öntelt barmot .
 Hogy te milyen szerencsés vagy Daisy ordibált a tudatalattim . Leült mellém , én meg próbáltam kicsúszni a pad szélére amennyire csak tudtam de ő követett . Vettem egy Daisy fajta gyilkos pillantást felé de nem nagyon hatotta meg .Oh pedig ez mindenkinél beválik .
-Nem menekülj kislány - kuncogott - Nem harapok - kacsintott a végén , amit csak egy szemforgatással jutalmaztam .
-Akkor hagyj békén és húzz arrébb - förmedtem rá .
-Lemaradt a varázsszó .
-Ja bocs ,....b+  - mosolyogtam felé .Vissza ült az eredeti helyére és így ment az óra tovább vagy 2 perci amikor a semmiből , a fülemhez hajolt és elkezdett suttogni .
-Amúgy elég szexi az a kép - ettől végig futott rajtam a hideg , és lecsuktam a szemeimet .-Hmmm még élvezed is .
-Fogd be Styles - ütöttem rá , mikor észbe kaptam .Nem elég hogy itt ül mellettem és keseríti az életem , még az öcsém által feltett képet is látta .




~Harry ~

- Haver komolyan meddig fogsz még azzal a csajjal szórakozni ? - csattan fel Louis korán reggel.
Ez nem valami tökéletes párosítás , reggel nyolc óra van , hulla vagyok , és ma van az első nap abban az istenverte iskolában .
-Natalival mi csak ..... szórakozunk - vonok vállat hanyagul .Ő akkor keres ha szüksége van rám és én is így vagyok vele .
- Hazza nem lesz ez így jó - rázza a fejét rosszallóan .
Inkább oda se figyelek rá , mert nem akarok össze veszni vele .Tudja mennyire makacs és önfejű vagyok , és ha valamit eltervezek az véghez is viszem , vagy ha valamit meg akarok kapni meg is kapom .Oh , már itt is vagyunk a mi börtönünkbe amit iskolának hívnak . Már parkoltam volna le a szokásos helyemre de  megláttam egy hófehér csodát ami éppen mellettem húzott el  .Pont olyan a kocsi mint az enyém kivétel a színe , és tisztában vagyok vele kié .Ahogy leparkolt , egy gyors mozdulattal a vele szembe lévő helyre álltam be .Mielőtt Louis rájött volna mire készülök magamra kaptam a napszemüvegemet és kipattantam a kocsiból .Meglepetésemre egy hosszú szőke hajú csaj lépett ki .Hát ő nem Daisy , de nem is ide jár , még sose láttam , pedig ha valaki akkor én ismerem a suli össze csaját .Alaposan szemügyre veszem , amikor az én állítólagos legjobb barátom hátba vág .Sokkol az ütése , hátat fordítottam a csajnak és már ordítottam volna le a fejét amikor egy újabb ajtó csapódást hallottam .A szám egy pimasz mosolyra húzódott , megfordultam és tádáááá ott állt .A haja tökéletesen omlott a vállára , a szemét neki is takarja a napszemüveg így nem tudok semmit se kiolvasni belőlük.A tökéletesen napbarnított bőre .....
- Maddox - köszönök neki , mint minden reggel .Állítólag  , utáljuk egymást , de több ez mint utálat csak valahogy rá kell hogy , ébresszem , ami nem valami könnyű mert pont olyan mint én .Makacs , önfejű , lehet pont ez vonz hozzá ennyire ?Mert ő nem dől be nekem olyan könnyen , mint a többi lány ?Nem elég neki egy mosoly vagy csak egy hízelgő szó ? Megvolt a szokásos köszönésünk , és egyszer csak mosolyog . Miért mosolyog ez a lány , nem tudok néha rajta kiigazodni ?Hát persze Louis , de ácsi a másik csaj és nagyon vigyorog .Oh ez még jól jöhet később .
-Louis szívem - visít valaki mögöttünk .Jaj istenem csak ezt ne , most a hátam közepére se kívánom ezt a csajt .Nagy ölelés majd felém pillant és köszön , azzal a "bájos" hangjával.
- Helló Cara - és jött a szokásos nyálcsata .Nem értem miért vannak együtt , a csaj teljesen ráerőlteti magát a haveromra .De elmondása szerint nincs szíve szakítani vele mert akkor teljesen ki lenne .Na nekem meg ez nem tetszik . Mire észbe kaptam Daisy és az új csaj már elmentek ,szerencsénkre Cara , csatlakozott a többi pompon lányhoz és velük ment .Hozzánk meg csapódott még a 3 hülye . Ne értsetek félre úgy tekintek erre a 4 srácra mintha a testvéreim lennének , de néha elszabadul a pokol és akkor senki se állíthatja le őket vagy éppen minket .3 év alatt kialakultak a  klikkek , baráti körök , így mi a szokásos helyünkre ültünk le . Még mindig nem tudom ki az új csaj , de próbálok néhány beszélgetést elcsípni .
-Hé - bökött oldalba Liam - Ne bámuld már őket ennyire feltűnően .
Mire vissza szóltam volna valami Harry féle beszólással , bejött Mrs.Cooper .Oké , Brook elég lazának tűnik ez jó . Még 5 óra és szabadulunk , most ha minden igaz kémiára megyünk .
-..... és végül is ezért szakítottunk - ecsetelte Zayn a nyári élményeit .Majd valaki keményen a mellkasomnak ütközött és , könyvek hullottak a földre .Oh pont a legjobb  ember ütközött belém , akaratlanul is egy önelégült vigyor jelent meg  az arcomon .
-Oh sajnálom......- felnézett rám azokkal a gyönyörű mogyoróbarna szemeivel- vagy ha jobban bele gondolok nem is sajnálom annyira .
Már segíteni akartam neki , de mire oda nyúltam volna a könyvéért elkapta a kezem és vissza lökte . Valamit ki kell találja arra hogy , közelebb kerülhessek hozzá. Bementem a terembe és leültem a többiek közé .A tanár gyors léptekkel haladt az asztalához . Mint mindenki ő is üdvözölte az új diákot és bele kezdett a rizsába .Egy ideig képes voltam figyelni de , elkezdtem unatkozni , egyre kevésbé kötött le a kémia .Elővettem a telefonom és egyből a twitter jött be .Mindenhol a "jaj már megint suli van "posztok , de egy bejegyzésen megakadt a szemem .Azt a k*****, ilyen nincs , a szám tátva maradt a szemeim meg kikerekedtek .Erre egy halk szitkozódás hagyta el valaki száját , persze hogy Daisy volt , gondolom ő is rátalált a képére .A tanár egy percre abba hagyta a tanítást , majd újra bele kezdett .Nem bírtam ki hogy ne nyújtsam át a telefont a haverjaimnak .Körbe ment a telefon és mikor vissza tért Louishoz az ő reakciója is hasonló volt mint az enyém .Mind a ketten egy kisebb nevetésbe kezdtünk , persze kaptunk is miatta .Majd ezt egy újabb kuncogás szakította meg az órát .A tanár felkapta a vizet elég rendesen , a feje olyan volt mint a paradicsom .El kellet fordítanom a fejem hogy , ne röhögjem pofán .
-.......... cseréljen helyet Mr. Stylessal! - utasított valakit , erre felkaptam a fejem .Brook állt fel és sétált felénk , én is felálltam a helyemről és leültem . Hazudnék ha azt mondanám hogy kicsit se örültem ennek .Kijjebb húzódott a padon , így játszunk Maddox ? Én követtem , mikor már teljesen a pad szélén voltunk nem bírtam magammal , ott bujkált a kisördög bennem .
-Nem menekülj kislány - nem harapok .
-Akkor hagyj békén és húzz arrébb .
-Lemaradt a varázsszó .
-Ja bocs ,....b+ .
Vissza ültem , de nem bírtam sokáig , valami legbelül azt suttogta hogy , ne hagyjam békén , most itt a lehetőség .Akkor jutott eszembe a kép , ez még hasznomra válik.
-Amúgy elég szexi az a kép -kirátza a hideg ahogy a fülébe suttogtam.-Hmmm még élvezed is .
-Fogd be Styles - ütött rá a kezemre .Elégedetten dőltem vissza a székemre és már alig vártam hogy vége legyen az órának .És akkor , esett le hogy , hogyan fogom én felhasználni az új csajt a tervemhez .

2 megjegyzés:

  1. Juujj, nagyon jó! :) Alig várom a következőt, siessetek!:)♥

    VálaszTörlés
  2. kinzas :P semmi mas,kovit kovetelek de gyorsan :D k***a jo a blog :)) ugyesek vagytok :D

    VálaszTörlés