2013. szeptember 17., kedd

1 .fejezet

Hey Girls :D! Nagyon szépen köszönjük a visszajelzéseket , valami fantasztikus érzés hogy még csak a prológus van fent de már 3 rendszeres olvasónk van , és a pipák, komik száma is dob még a jó kedvünkön :)Most itt az első rész reméljük ez is ugyan úgy tetszeni fog ;) 

1 fejezet

Zene


~Brook ~
2013. szeptember 1,
Már Londonban vagyunk.Elég nagy város . Nem bírom ki ,hogy ne mosolyogjak . Eléggé gáz ... Most olyan vagyok mint Jenna , a kínosból , mert naplót írok , csak én nem vagyok olyan hülye ,hogy blogra írjam ahol bárki megláthatja :D.


-Brook nézd , erre fogunk lakni - szólt apum és ezzel teljesen kizökkentett 


-Wow ez gyönyörű.Már most szeretem  -és már megint csak vigyorgok , ez a hely ezt váltja ki belőlem akaratlanul is .
-Tádá !!! Íme ez a házunk .Jól néz ki ,ugye ? Bár nem olyan , mint az előzőőőő..
-Nyugi apa tetszik :)- mondtam ,majd kiszálltunk a kocsiból és elindultunk befelé .
Medisonék új háza :)
Eléggé tágas , minden olyan tökéletes , már-már túl tökéletes.


 ~Másnap reggel~
-Brook,mit kérsz ma reggelire ? -kérdezi a bejárónőnk , Sara . Már 4 éve nálunk dolgozik , nagyon szeretem . Egy igazi angyal , csak mert eddig még sosem köpött be , és vérbeli olasz .
-Kroasant, szeretnék tejes kávéval, köszi Sara -mondtam , majd elindultam a reggeli teendőimre .
Miután reggeliztem , elmentem sminkelni , közbe apum bejött és elkezdett magyarázni valamit majd hirtelen kiment.Kinézek az ablakon . Ohh... nicsak nicsak apu udvarol vagy mi van ."Nínó,Ninó" sms-em jött
 .Ne leskelődj az ablakon hanem inkább gyere ki és üdvözöld a szomszédokat .
 Oké... , - írtam vissza  , majd kimentem az ajtón ,  nagy nehezen. Szétnéztem és egy lányt láttam , elég jól nézett ki ,bár nem nagyon izgatott .Inkább figyelembe sem vettem .
-Kicsim , ne haragudj , de ma nem tudlak elvinni , mert valami közbejött-mondta apum.
-Ohh.. "sóhajtottam egyet " ,-És a kocsim ,azzal mi van ? -próbáltam erős maradni ,hogy ne látszódjon , hogy bánt a dolog . Eddig mind a három suliba apum vitt el az első napon biztatásként, és ezt is így akartam ,
-Még nem érkezett meg ,  talán , holnap este meg jön..., ja és kincsem  megkértem a szomszédokat hogy ők vigyenek el. -mosolygott rám - Ő itt Mrs. Maddox , a lánya fog elvinni téged .
-Jó napot! -köszöntem. -Brook Medison vagyok . 
-Csak szólíts Tinának - fogott kezet velem egy negyvenes éveimben járó nő .Barna haj barna szem , elég jól tartotta magát . Lazán letagadhatna a korából egy tízest .
A csaj pont akkor állt ki a kocsijával  ami nem semmi kis kocsi ,majd intett nekem , elköszöntem a szülőktől és beszálltam a kocsiba. Út közben bemutatkoztunk egymásnak , majd "faggatózott".Gyorsan meg is érkeztünk majd kiszálltunk a kocsiból. És akkor megpillantottam két nagyon cuki srácot ,
Hallottam az egyik fiú hangját. Daisy eléggé flegmán köszöntötte.Majd  köszönt egy mosolygós fiú .Eléggé cuki srác. Daisy már normálisabban köszönt  , majd megragadta a kezem és elindultunk az ajtó felé. Az osztályteremben mellé ültem , majd megkérdeztem ,hogy az a Styles tetszik-e neki.
Még az óra elején kihívott az ofő és mondta hogy mutatkozzak be és meséljek magamról.
-Brook Medison vagyok , 18 éves és tegnap érkeztünk a városba apukámmal . Daisy szomszédja vagyok -mosolyogtam.-Ez a 4. suli amibe járni fogok. Nyitott vagyok az emberek felé, és utálom azokat akik nyaliznak vagy kibeszélnek , ilyesmik... Szeretem az állatokat és imádok enni , aludni , buta vagyok matekból ,bár általában a 3-as megvan -röhögtem magamon , ami gáz , de a többiek is velem nevettek - Most ennyi jutott eszembe.-mondtam ,majd vissza ültem a padba. A délelőtt gyorsan eltelt sok embert ismertem meg ,megmutatták a szekrényem  és az egész iskolát . Bevallom élveztem a napot és kicsit közelebb kerültem Dasiyhez.

~Daisy ~

-Daisy ........- Daisy Eleonora Maddox, , kislányom el fogsz késni az első napon !
-Jól van na megyek már - ordítottam le .
Fantasztikus ma újra iskola , mától újra  korán kelhetek , délután meg görnyedhetek a könyvek fölött .Nem mintha annyira szokásom lenne , szeretek mindent utoljára hagyni ami néha elég rossz ,de azért még is ilyen vagyok .Kinyitottam  a szemem , láttam hogy próbál  besütni a nap a sötétítő függönyömön át .Meglepődtem Londonban ilyenkor nem nagyon szokott sütni a nap .Ez pozitívabbá tette a napomat , kiugrottam az ágyamból és egyből letámadott az én kis kincsem ,  Hope a kutyusom .Annyira cuki kiskutya , majd megzabálom , történetesen őt is apámtól kaptam még 4 éve .Miután kijátszottam magam elhúztam a függönyöm és , befutottam a fürdőszobámba ,  bekapcsoltam a rádiómat pont Blue jeans  ment imádom ezt a számot .Beugrottam a zuhany alá és hiper sebességgel letusoltam .Kiszálltam és a töröközőmet magam köré csavarva , vissza indultam a szobámba .Furcsa mozgolódást vettem észre a szomszéd házban , pedig vagy egy fél éve nem lakik ott senki .De nem szokásom a kíváncsiskodás , plusz sietnem is kell ezért hagytam az egészet .Kinyitottam a gardróbomat és kiválasztottam a megfelelő első napos ruhámat .Magamra kaptam majd újra megcéloztam a fürdőt , egy enyhe sminket dobtam magamra egy kis korrektor , szempilla spirál , szemceruza .Nem szokásom időben elkészülni de ma valahogy sikerült , felkaptam a táskámat és már baktattam is le a lépcsőn egyenesen a konyhába .
-Végre , azt hittem sose jössz le - fordult felém anyu .
-De itt vagyok -emeltem a magasba a kezem .
-Ott a palacsintád . a kedvenced - mutatott egy tányér felé - Ja és hoztam neked áfonyás muffint .
-Mivel érdemeltem ki mind ezt - öleltem meg majd adtam az arcára egy puszit .
Nekiláttam a palacsintámnak , nutellás imádom , lehet a végén még jó lesz ez a nap is .Ahogy ezen gondolkodtam megszólalt mellettem a mobilom , rápillantottam a képernyőre és az én drágalátos öcsikém képe villogott .Tegnap egész nap együtt voltunk , de már most hiányzik a vele együtt töltött idő.
Ben Maddox

-Beny Boo - sikítottam a telefonba , tudom hogy utálja ha így hívom de kiskorába rá ragasztottam és nem tágítok mellőle .
-Jó reggelt hercegnőm - na ezt meg én utálom , nem az édes testvérem de úgy szeretem őt .
-Tudod hogy utálom ha így hívsz - förmedtem rá .
-Te is , na de nem ez a lényeg - röhögött a telefonba - Suli után van valami terved ?
-Semmi eddig Boo- nevettem el magam .
-Bennel beszélsz ? - kapta fel a fejét anyu , mire én csak bólintottam - Puszilom .
-Benny Boo a mami puszil - nagyon  örülök neki hogy anyu nem neheztel rá és úgy tekint rá mint a saját fiára , bár elmondhatnánk ezt a mostoha anyámról is .
-Oh már is jobban indul a reggelem két Maddox lány puszil , na akkor ha végeztél dobj egy SMS-t és megyek a sulidhoz .
-Oké , várlak  és szeretlek öcskös .
-Én is hercegnőm .
Mielőtt leolthattam volna volt annyi esze hogy , kinyomja .2 hónappal fiatalabb nálam de néha észre se veszem olyan mintha 5 éves lenne .Én csak röhögve a táskámba dobtam a telefont és folytattam a reggelimet .Egyszer csak megszólalt a csengő , anyu kipillantott az ablakon , bólintott hogy , majd megy ő ,befejeztem a reggelimet , eltettem a muffinomat és magamhoz vettem a termoszom ami tele volt éltető kávéval .Felvettem a cipőmet és leakasztottam a kocsim kulcsát .Kint anya egy számomra idegen férfival beszélgetett .Gondolom ő az új szomszéd .
-Anya lassan megyek - szóltam oda neki .
-Kincsem nem kérhetnélek meg valamire ?- nézett rám boci szemekkel .
-De persze - mosolyogtam -Mi lenne az ?
-Szai Daisy Mark Medison vagyok - fogott velem kezet a jóképű idegen - most költöztünk ide a lányommal a szomszédba .
-Oh nagyon ürülök - de még mindig nem értettem mit kéne csináljak .
-Daisy Marknak van egy cége és most el kéne mennie , nem vinnéd el a lányát a sulihoz úgy is ugyan oda jártok . 
És akkor jött ki egy szőke hajú csaj , egy idősek lehetünk .Elég feltűnően végig mért ,amit nem túlságosan szeretek .A pillantásából nem tudom eldönteni hogy , ez egy jó fajta nézés volt vagy egy olyan tipikus első látásra utállak .De nem ítélkezem mert nem ismerem , majd kiderül milyen a csaj  .
-Persze szívesen - szóltam vissza és egy bátorító mosolyt küldtem felé .-Hozom a kocsit is mehetünk - lóbáltam a kulcsokat .
Anya és Mark megkönnyebbülve bólintottak.


Siettem a garázs felé , amennyire a cipőmbe lehetett , kinyíttam hátsó ülés ajtaját és betettem a táskám .Beültem előre és beindítottam a kocsit, imádom a hangját , kigurultam a garázsból az utcára .Ott vártak mindannyian , intettem a csajnak hogy jöjjön ,vette az adást és már indult is felém . Beszállt a kocsiba , intettem anyuéknak és már indultunk is .Hát nem valami beszédes a csaj , de ezen változtatok .
-Bocs még be sem mutatkoztam - fordultam felé -Daisy Maddox -nyújtottam a kezem .
-Brook Medison - viszonozta a kézfogásom .Oké Daisy legyél türelmes , mire számítottál hogy , egyből elkezd mesélni az életéről ?
-És melyik osztályba fogsz járni ? -próbálkoztam még mindig lelkesen faggatni .
-Miss Cooper osztályába - de még mindig csak kifelé bámult .
-Én is - mosolyogtam rá - ha szeretnéd szívesen megmutatok néhány dolgot .
-Az jó lenne köszi - és végre felém nézett .Ez az megcsináltam , mire észbe kaptam már meg is érkeztünk, elgurultam a szokásos helyemre és beálltam mint minden reggel .De ez a reggel egy kicsit más volt , velem szembe pont egy ugyan olyan kocsi parkolt le mint az enyém annyi különbséggel hogy , hogy ez egy korom fekete Rover volt . 
-Jé az a kocsi nem ugyan olyan mint a tiéd ? - méregette feltűnően Brook a kocsit .
-De sajnos - vontam vállat , és akkor kiszállt belőle két srác .Persze tisztában voltam kié a kocsi , Harry " kibaszottul el vagyok szállva magamtól" Styles .Ő az a tipikus srác akitől jobb ha távol tartod magad vagy ha nem akkor bele habarodsz ő pedig csúnyán pofára ejt .Eddig szerintem már a fél sulin átment , és ha 1 hétnél tovább nem volt lánnyal együtt sokat mondok .Mire észbe kaptam Brook már ki is szállt a kocsiból én meg meredtem magam előtt mint egy dilis .Még utoljára bele néztem a tükörbe és én is kiszálltam , lezártam a kocsit és már mentem is át Brookhoz.
-Maddox- hallotta, a hátam mögül azt az ismerős rekedtes hangot .Megfordultam és a szokásos Harry féle végigmérés.Áh utálom .
-Styles - vetettem oda neki flegmán .Feltűnően nem kedveljük egymást , de eddig nem is nagyon beszéltünk .
-Szia Daisy - köszönt mosolygósan Louis .
-Helló Louis - viszonoztam a mosolyát .Komolyan nem értem egy ekkora pöcsnek hogy , lehet ilyen normális haverja .
Megragadtam Brook kezét és lekezdtem az ajtó felé húzni .Út közben találkoztam néhány emberrel  , bemutattam nekik az új lány és mentünk tovább az osztályig .Szerencsére az első óránkon az osztály főnök fog papolni az évről .Beértünk és én helyet foglaltam a szokásos helyemen hátul , nem vagyok stréber nem szeretek a jó gyerekek körül ülni , inkább hátul a többi " rossz " személlyel . Meglepődtem mert Brook leültem mellém , hé lehet hogy akkor még a végén jó barátok leszünk.Beszélgettem még pár barátnőmmel amikor Brook oldalba bökött .
-Te az az srác elég feltűnően bámul - biccentett Harry felé .-Bejön neked ?
-Dehogy .Amúgy  tőle ez megszokott - vontam vállat - vigyázz mert mindenkiél bepróbálkozik ODÁIG- remélem leesett neki - utána meg viszlát .Komolyan hányok tőle .


2 megjegyzés: